Reklama

KINOPOL (KPL): Zawarcie umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

Raport bieżący nr 63/2013

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 60/2013, przekazanego przez Kino Polska TV S.A. ("Spółka”, "Emitent”) 3 grudnia 2013 r. Zarząd Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia 2013 r. na warunkach rynkowych trzech znaczących umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ("Polsat Media”), dotyczących pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyłączności reklam dla kanałów z portfolio Grupy Kapitałowej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox i Stopklatka TV.

Reklama

Najważniejsze kwestie odnośnie zawartych umów przedstawione zostały poniżej.

1) Umowa pomiędzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Spółki na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału FilmBox.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach:

a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;

b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,

w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału FilmBox;

c. umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Spółki z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.

2) Umowa pomiędzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach:

a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;

b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,

w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka;

c. umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.

3) Umowa pomiędzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:

Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.

Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.

Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A. w ramach:

a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;

b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,

w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Stopklatka TV;

c. umów dotyczących telesprzedaży.

Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.

Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.

Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 r.

Podstawa prawna:

§ 5 ust. 3 pkt 1 oraz §9 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.).


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2013-12-18Piotr ReischPrezes Zarządu
2013-12-18Bogusław KisielewskiCzłonek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »