Raport bieżący nr 63/2013
Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 60/2013, przekazanego przez Kino Polska TV S.A. ("Spółka”, "Emitent”) 3 grudnia 2013 r. Zarząd Kino Polska TV S.A. informuje o podpisaniu w dniu 17 grudnia 2013 r. na warunkach rynkowych trzech znaczących umów o współpracy z Polsat Media Biuro Reklamy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. ("Polsat Media”), dotyczących pozyskiwania przez Polsat Media na zasadzie wyłączności reklam dla kanałów z portfolio Grupy Kapitałowej Kino Polska TV S.A., tj. Kino Polska, Kino Polska Muzyka, FilmBox i Stopklatka TV.
Najważniejsze kwestie odnośnie zawartych umów przedstawione zostały poniżej.
1) Umowa pomiędzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:
Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Spółki na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału FilmBox.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału FilmBox;
c. umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie Spółki z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.
2) Umowa pomiędzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:
Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka;
c. umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.
3) Umowa pomiędzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:
Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 r. – 31 grudnia 2015 r.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A. w ramach:
a. umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5% czasu reklamowego w danym miesiącu;
b. umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,
w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Stopklatka TV;
c. umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10% wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10% kapitałów własnych Emitenta.
Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 r.
Podstawa prawna:
§ 5 ust. 3 pkt 1 oraz §9 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33, poz. 259 z późn. zm.).
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2013-12-18 | Piotr Reisch | Prezes Zarządu | |||
2013-12-18 | Bogusław Kisielewski | Członek Zarządu | |||