Reklama

PLAYWAY (PLW): Zawarcie umowy licencyjnej - raport 9

Raport bieżący nr 9/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka”) informuje, iż w dniu dzisiejszym została zawarta umowa licencyjna pomiędzy Spółką jako Licencjobiorcą, a DISCOVERY LICENSING INC z siedzibą w Nowym Jorku, Stany Zjednoczone jako Licencjodawcą.

Zgodnie z zawartą umową Licencjodawca udzielił Spółce licencji na wykorzystanie niżej wymienionych znaków towarowych należących do Licencjodawcy, oraz muzyki i innych assetów (m.in. dźwięki, głosy, wizerunki postaci), tj.:

Reklama

1. “Wheeler Dealers Mark”;

2. “Gold Rush Mark”;

3. “Diesel Brothers Mark”.

Znaki towarowe Licencjodawcy zostaną wykorzystane przez Spółkę w grach komputerowych (PC) "Gold Rush”, "Diesel Brothers” oraz dodatkach (DLC) do gry Car Mechanic Simulator 2015 i 2017 (dodatki będą oparte na “Wheeler Dealers Mark”). Umowa przewiduje wydanie tych tytułów również na następujących platformach: Playstation 4, Xbox One, Nintendo WiiU, Nintendo Switch, Playstation Vita oraz Nintendo 3DS, a także na platformy mobilne (iOS, Android). Premiery gier będą następowały w latach 2017-2019. Pierwsza z nich odbędzie się już w II kwartale obecnego roku.

W ramach podpisanej umowy licencyjnej, Licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in.: reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do Licencjodawcy, obecność gier w programach Licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd ("talents”) znanych z programów Licencjodawcy, promowanie gier na kanałach Social Media, stronach i serwisach internetowych należących do Licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia grom Licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas premier (tzw. "features”).

Umowa została zawarta na czas określony do dnia 31.12.2019 roku.

Jednocześnie Strony umowy licencyjnej wyraziły wolę długoterminowej, bliskiej, partnerskiej współpracy, mogącej skutkować m.in. podpisaniem kolejnych umów licencyjnych na kolejne znane programy produkowane przez Licencjodawcę, jak i wejściem w formułę partnerstwa na wyłączność, tak aby PLAYWAY S.A. stał się oficjalnym i wyłącznym producentem gier z uniwersum Discovery Communications (m.in. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Travel, BBC America).


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-02-21Krzysztof Kostowski Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »