Reklama

QUMAK (QMK): Zawarcie umowy powiązanej z umową znaczącą - raport 9

Raport bieżący nr 9/2014

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Qumak S.A. informuje, że w dniu 27 lutego 2014 r. wpłynął do Spółki egzemplarz obustronnie podpisanej Umowy zawartej z Gminami Miast Gdynia i Gdańsk, datowanej na 25 lutego 2014 r.

Reklama

Przedmiotem wyżej wspomnianej Umowy jest wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania "Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Tristar”. O zawarciu Umowy na wykonanie przedsięwzięcia "Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Tristar” informowano raportem bieżącym nr 7/2012 z dnia 20 lutego 2012 r. oraz raportem bieżącym nr 15/2013 z dnia 15 marca 2013 r.

Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu Umowy wynosi 8.125.021,43 zł brutto.

Termin zakończenia robót ustalono na dzień 05.09.2014 r. oraz zgłoszenie gotowości do odbioru robót do dnia 30.09.2014 r.

W odniesieniu do kar, Umowa przewiduje naliczenie kar, m.in. w przypadku:

- opóźnienia w wykonaniu przedmiotu Umowy – w wysokości 4.000,00 zł za każdy dzień opóźnienia.

- opóźnienia w zgłoszeniu gotowości do odbioru robót – w wysokości 4.000,00 zł za każdy dzień opóźnienia.

- opóźnienia w usunięciu wad i usterek, stwierdzonych przy odbiorze końcowym robót lub ujawnionych w okresie gwarancji - w wysokości 2.000,00 zł za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu umownego.

- za nieusunięcie awarii sygnalizacji świetlnych objętych przedmiotem Umowy, przez okres dłuższy niż 3 godziny - w wysokości 2.000,00 zł dla każdej sygnalizacji oddzielnie, za każdą następną rozpoczętą godzinę od momentu wystąpienia awarii.

- za nieuprawnione całkowite wyłączenia sygnalizacji lub przełączenie w tryb pracy pulsującej – w wysokości 2.000,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę.

- za niedotrzymanie wymagań dot. utrzymania sygnalizacji – prowadzenia i przekazywania raportów działania sygnalizacji – w wysokości 1.000,00 zł za każdy dzień niedostarczenia kompletnych raportów , liczone dla każdej sygnalizacji oddzielnie.

- za nieterminowe usuwanie w okresie gwarancji awarii urządzeń kary w wysokości:

a) 10.000,00 zł w przypadku braku przystąpienia do naprawy sygnalizacji świetlnej w ciągu 1 godziny od zgłoszenia awarii,

b) 3.000.00 zł za każdą godzinę w przypadku przekroczenia czasu naprawy sygnalizacji świetlnej powyżej 4 godzin od zgłoszenia awarii,

c) 3.000,00 zł za każdą rozpoczętą dobę w przypadku przekroczenia czasu usuwania awarii powyżej 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, które wystąpią w urządzeniach transmisji danych,

d) 3.000,00 zł za każdą rozpoczętą dobę w przypadku przekroczenia czasu usuwania awarii powyżej 7 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia awarii pozostałych urządzeń.

Za odstąpienie od umowy z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, naliczona zostanie kara w wysokości 15 % wynagrodzenia umownego brutto.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywistej poniesionej szkody.

Pozostałe warunki Umowy nie odbiegają od standardów rynkowych stosowanych w umowach tego typu.

Umowa stanowi rozszerzenie Umowy podstawowej z dnia 20 lutego 2012 r. i tym samym spełnia kryterium umowy znaczącej z uwagi na fakt, iż łączna wartość umów dotyczących realizacji zadania "Zintegrowany System Zarządzania Ruchem Tristar” wynosi 141.616.329,91 zł (umowy podstawowej wraz z aneksami oraz wyżej opisanej Umowy) i przekracza 10% kapitałów własnych Qumak S.A.

Podstawa prawna:

RMF z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych, § 5 ust. 1. pkt 3


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2014-02-28Paweł JaguśPrezes ZarząduPaweł Jaguś
2014-02-28Jacek SuchenekCzłonek ZarząduJacek Suchenek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »