UNIFIED (UFC): Zawarcie umowy z Netia S.A. na wdrażanie i utrzymanie systemu contact center (UF PRO) - raport 7
Raport bieżący nr 7/2019
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 1/2018 z dnia 10 stycznia 2018 roku, w którym informowano o rozpoczęciu negocjacji z Netia S.A., Zarząd Unified Factory S.A. w restrukturyzacji ("Spółka”) podaje do wiadomości o otrzymaniu w dniu wczorajszym podpisanej przez Zarząd Netia S.A. bezterminowej umowy w sprawie wdrażania i utrzymania przez Spółkę systemu contact center.
System stworzony przez Spółkę będzie oferowany przez Netia S.A. w modelu "Private Cloud” (bezpośrednio w infrastrukturze teleinformatycznej Netia S.A.) lub w modelu "On-premises“ (wdrożenie systemu w infrastrukturze Klienta Netia S.A.). Podpisana umowa reguluje współpracę w tym zakresie pomiędzy Netia S.A. i Spółką, szczególnie w obszarach wystandaryzowanych wymagań technicznych w stosunku do oferowanego zakresu funkcjonalnego systemu UF PRO, warunków cenowych oraz gwarancji utrzymania systemu.
Zarząd Spółki ocenia, iż umowa ta będzie miała istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe Spółki.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2019-04-16 | Marcin Woźniak | Członek Zarządu | |||
2019-04-16 | Grzegorz Grygiel | Członek Zarządu | |||
2019-04-16 | Tymon Betlej | Członek Zarządu | |||