PMPG (PGM): Zawarcie umowy znączacej - raport 59
Raport bieżący nr 59/2011
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (Emitent, PMPG) z siedzibą w Warszawie informuje,
iż w dniu 4 lipca 2011 r. Emitent podpisał trójstronną umowę o współpracy (Umowa) ze spółką zależną Index Copernicus International S.A. (ICI) z siedzibą w Warszawie, reprezentowaną przez
Mirosława Reka - Prezesa Zarządu, a Spółką Internetowy Dom Handlowy S.A. (IDH) z siedzibą
w Warszawie reprezentowaną przez Łukasza Bartczaka - Prezesa Zarządu.
Niniejsza umowa określa warunki współpracy pomiędzy Stronami w zakresie promocji i reklamy wybranych przez ICI produktów i usług oferowanych przez IDH, przy współudziale IDH, w mediach będących własnością Emitenta, pośrednio kontrolowanych lub współpracujących z Emitentem.
Niniejszym ICI zleca PMPG przeprowadzenie kampanii reklamowej usług i produktów oferowanych przez IDH w mediach należących do PMPG lub przez nią kontrolowanych.
Strony postanowiły, iż za przeprowadzenie ww. kampanii, PMPG otrzyma od ICI wynagrodzenie w wysokości 3 096 825 zł (słownie: trzy miliony dziewięćdziesiąt sześć tysięcy osiemset dwadzieścia pięć złotych) netto, powiększone o wartość podatku od towarów i usług.
Powyższe wynagrodzenie przekracza 10% wartości kapitałów własnych Emitenta, przez co spełnione
są kryteria znaczącej umowy.
PMPG rozpocznie wykonywanie zleconych zadań w terminie najpóźniej do dnia 1 września 2011 roku
i realizować je będzie nie dłużej niż przez okres 1 (słownie: jednego) roku od daty ukazania się pierwszego materiału reklamowego, aż do wyczerpania przewidzianego budżetu.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu