Reklama

INTELIWIS (ITL): Zawarcie znaczącej umowy z Ministerstwem Rozwoju - raport 11

Raport bieżący nr 11/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Spółki Inteliwise S.A. (dalej Spółka) informuje, iż Spółka oraz Intelidesk sp. z o.o. - spółka zależna Inteliwise S.A. (występujący wspólnie jako konsorcjum) w dniu 28 września 2017 roku zawarły umowę ze Skarbem Państwa - Ministrem Rozwoju i Finansów na dostarczenie kompleksowej usługi wielokanałowej obsługi klienta - AI Contact Center (wspieranego sztuczną inteligencją), zintegrowanego z CRM i systemem połączeń wychodzących, realizowanej całościowo w modelu outsourcingu, dla jednego z kluczowych systemów e-usług w administracji publicznej obsługujących przedsiębiorców.

Reklama

Umowa została zawarta w następstwie wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (nr postępowania BDG-V.2611.62.2017.AD).

Wartość umowy to 3 719 520,00 zł brutto. Okres świadczenia usługi to 36 miesięcy od dnia 02.10.2017.

W ramach usługi, Spółka uruchomi, dostarczy oraz będzie świadczyć innowacyjne w polskiej e-administracji rozwiązanie obsługi klienta, składającego się ze zintegrowanych narzędzi samoobsługowych (web self-service) oraz zespołu konsultantów contact center z ekspercką wiedzą. Intelidesk sp. z o.o. będzie odpowiedzialne za wsparcie Spółki w realizacji umowy.

Rozwiązanie Centrum Pomocy będzie składać się m.in. z CRM (systemu klasy customer relationship markeitng), Chatbota - Wirtualnego Doradcy, rozwiązania AI dla facebooka, Live Chat, Call Center (Infolinii). Wielokanałowe AI Contact Center będzie obsługiwać serwisy dla przedsiębiorców prowadzone przez Ministerstwo Rozwoju (CEIDG.gov.pl oraz biznes.gov.pl). Zastosowanie najnowszych technologii automatyzacyjnych zapewni najwyższe w polskiej administracji publicznej parametry jakościowe obsługi klienta - w tym ponad 80% połączeń odebranych w mniej niż 20 sekund, dla tysięcy zapytań przedsiębiorców i urzędników miesięcznie. Będzie stanowić istotny element dla e-administracji, umożliwiający przedsiębiorcom, inwestorom, a także urzędnikom uzyskiwanie precyzyjnych odpowiedzi na pytania związane z ich działalnością, a jednocześnie minimalizację kosztów obsługi dla administracji publicznej.

Usługa objęta umową stanowi rozszerzenie i kontynuację usług wsparcia, świadczonych dla systemów obsługi przedsiębiorców przez ostatnie 5 lat.

Zawarcie umowy stanowi efekt realizacji strategii Spółki dotyczącej oferowania innowacyjnych rozwiązań chmurowych dla sektora administracji publicznej.

W ocenie Zarządu Spółki niniejszą umowę należy uznać za znaczącą gdyż jest wartość przekracza

15 % kapitałów własnych Spółki z ostatniego raportu rocznego Spółki (raport jednostkowy za 2016 rok).

Podstawa prawna:

Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-09-29Marcin StrzałkowskiPrezes Zarządu Spółki Marcin Strzałkowski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »