Reklama

MERCOR (MCR): Zmiany w składzie Rady Nadzorczej „Mercor” S.A. - raport 25

Raport bieżący nr 25/2019

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd "MERCOR S.A. informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w dniu 26 września 2019 r., działając na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu spółek handlowych, podjęło uchwały o:

1) odwołaniu ze składu Rady Nadzorczej Spółki następujących osób:

● Pana Karola Żbikowskiego,

● Pana Tomasza Cierkowskiego;

2) powołaniu do składu Rady Nadzorczej Spółki:

● Pana Pathy Timu Zenzo,

● Pana Arkadiusza Kęsickiego.

Reklama

Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami powołani członkowie Rady Nadzorczej nie prowadzą żadnej działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki, w tym nie wykonują żadnych czynności w spółkach prowadzących działalność konkurencyjną w stosunku do Spółki jako członkowie organów spółki kapitałowej lub jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki osobowej oraz nie biorą udziału w funkcjonowaniu innej konkurencyjnej osoby prawnej jako członkowie jej organu.

Powołani członkowie Rady Nadzorczej oświadczyli również, iż nie są wpisani do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Poniżej Spółka przedstawia informacje o powołanych Członkach Rady Nadzorczej. Dotyczą one posiadanego przez nich wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowisk wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej.

Pathy Timu Zenzo

Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, którą ukończył na kierunku Budownictwo Lądowe.

Ma 15-letnie doświadczenie w branży budownictwa kubaturowego i nieruchomości, wynikające z pracy w międzynarodowych organizacjach działających jako deweloper, inwestor, a także generalny wykonawca – przy zakupach, koncepcji, realizacji lub sprzedaży różnego tupu obiektów. Posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

Obecnie jako Technical Director w EXETER PROPERTY GROUP jest odpowiedzialny za całościową koordynację projektów inwestycyjnych. W latach 2014–2019 w GOODMAN GROUP pracował na stanowisku Technical Development Manager i tu również był odpowiedzialny za realizację projektów inwestycyjnych. W latach 2007–2014 w GSE Group pracował kolejno jako Project Manager, a następnie jako Senior Project Manager i odpowiadał między innymi za koordynację prac na budowie, rozliczanie kontraktów podwykonawczych, odbiór techniczny wykonanych robót. W okresie 2004-2007 był zatrudniony jako Inżynier Budowy w EIFFAGE Mitex Budownictwo oraz SEICCF Polska.

Od 2014 roku prowadzi własną działalność. Jego firma – WB CONSULTING oferuje doradztwo techniczne w zakresie budownictwa i nabywania nieruchomości, koordynację i nadzór nad procesami due diligence technicznymi i środowiskowymi, koordynację prac projektowych oraz akceptacji rozwiązań technicznych.

Arkadiusz Kęsicki

Jest absolwentem studiów na kierunku Finanse i Bankowość w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Ukończył także Akademię Strategicznego Przywództwa w ramach ICAN Institute.

W ostatnim czasie, tj. w latach 2014-2019 sprawował funkcję Członka Zarządu MILA S.A. (sieć supermarketów). Do jego obowiązków należał nadzór oraz wsparcie realizowanych przez spółkę projektów (strategicznych, operacyjnych oraz procesowych), ze szczególnym uwzględnieniem nadzoru nad projektem "Uruchomienie nowej sieci handlowej MILA” oraz po starcie tejże sieci – "Aktualizacja strategii wraz z inicjatywami strategicznymi”. Od 2009 r. do 2014 r. związany był zawodowo z branżą budowlaną. W latach 2013-2014 jako Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu zasiadał we władzach firmy Molewski sp. z o.o., Dyrektorem Finansowym był także (w okresie od 2012 r. do 2013 r.) w spółce METALBARK sp. z o.o. W latach 2009–2012 pracował dla ALSTAL Grupa Budowlana Sp. z o.o. sp.k. – jako Dyrektor Finansowy (2009–2010), a później jako Dyrektor Finansowy oraz Członek Zarządu (2010-2012). Z kolei wcześniej, od 2001 r. do 2009 r., był związany ze spółką POLOmarket sp. z o.o., najpierw jako Kierownik Działu Finansowego (2001-2005), następnie Dyrektor Finansowy (2005-2006), a w końcu Dyrektor Finansowy – Członek Zarządu (2006-2009). Do jego zadań w tej ostatniej roli należały m.in.: bezpośrednie zarządzanie działami księgowości, controllingu, zarządzanie płynnością spółki, zarządzanie działami: prawnym, personalnym, administracji (w tym logistyki). Przed podjęciem pracy dla sieci POLOmarket był zatrudniony jako Główny Księgowy w spółce POLIMA S.A. (1999-2001), a wcześniej jako Inspektor Kredytowy (odpowiedzialny za kredyty gospodarcze) w PKO BP Oddział Kwidzyn (1997-1999).

Podstawa prawna:

§5 pkt 4) i 5) RMF w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-09-26 Krzysztof Krempeć Prezes Zarządu
2019-09-26 Jakub Lipiński Pierwszy Wiceprezes Zarządu

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »