Reklama

MIDAS (MDS): Zmiany w składzie Zarządu i Rady Nadzorczej NFI MIDAS S.A. - raport 54

Raport bieżący nr 54/2012
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd NFI MIDAS S.A. ("Fundusz") informuje, iż w dniu 14 grudnia 2012 r. Pan Andrzej Chajec złożył rezygnację z funkcji Członka Rady Nadzorczej Funduszu, nie podając przyczyn swojej rezygnacji. W związku z powyższym, działając zgodnie ze Statutem Funduszu, w dniu 14 grudnia 2012 r. Rada Nadzorcza Funduszu podjęła uchwały na mocy których, ze skutkiem na dzień 16 grudnia 2012 r.:

- dokooptowała do swojego składu Pana Wojciecha Pytla pełniącego funkcję Prezesa Zarządu do dnia 15 grudnia 2012 r., tj. do końca kadencji obecnego Zarządu i powierzyła Panu Wojciechowi Pytlowi funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Funduszu, przy czym zgodnie z postanowieniami Regulaminu Rady Nadzorczej Spółki dokooptowany członek Rady Nadzorczej zostanie przedstawiony do zatwierdzenia na najbliższym Walnym Zgromadzeniu Funduszu;

Reklama

- wybrała Pana Zygmunta Solorz-Żaka (obecnie pełniącego funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej) do pełnienia funkcji Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Funduszu.

Jednocześnie w związku z upływem z dniem 15 grudnia 2012 r. kadencji dotychczasowego Zarządu Funduszu, w dniu 14 grudnia 2012 r. Rada Nadzorcza Funduszu, działając zgodnie ze Statutem Funduszu, powołała na nową, dwuletnią kadencję, rozpoczynającą się w dniu 16 grudnia 2012 roku, następujących Członków Zarządu:

- Pana Krzysztofa Adaszewskiego (obecnie Członka Zarządu Funduszu), powierzając mu jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu,

- Pana Macieja Kotlickiego (obecnie Członka Zarządu Funduszu), powierzając mu jednocześnie funkcję Wiceprezesa Zarządu,

- Pana Dariusza Łukasiewicza, powierzając mu jednocześnie funkcję Wiceprezesa Zarządu.

Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami żadna z osób powołanych w dniu 14 grudnia 2012 r. w skład Zarządu oraz Rady Nadzorczej, tj. Pan Wojciech Pytel, Pan Krzysztof Adaszewski, Pan Dariusz Łukasiewicz i Pan Maciej Kotlicki nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS, ani nie wykonują działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w Funduszu. Żadna z ww. osób nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnych spółkach cywilnych lub spółkach osobowych, ani członkiem organów spółek kapitałowych, czy też członkiem organów jakichkolwiek innych konkurencyjnych osób prawnych, za wyjątkiem Pana Wojciecha Pytla sprawującego, w dacie powołania do Rady Nadzorczej Funduszu, funkcję członka Zarządu w Polkomtel Sp. z o.o.

Informacje dotyczące powołanych członków Zarządu i Rady Nadzorczej:

Wojciech Pytel

Pan Wojciech Pytel jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej. Od początku swojej kariery związany z branżą telekomunikacyjną. Posiada wieloletnią praktykę biznesową.

Na początku drogi zawodowej, przez cztery lata (1986-1990) pracował na swojej macierzystej uczelni jako Specjalista ds. badań i rozwoju. W latach 1990-1993 stawiał pierwsze kroki w biznesie jako Dyrektor Zarządzający w NOVAR S.A., a w 1993-1994 był prezesem zarządu w spółce Prywatne Sieci Telekomunikacyjne S.A. (spółka zależna TP S.A.). Następnie na wiele lat (1994-2001 i 2002-2004) związał się z Nokia Poland, gdzie pełnił kolejno funkcje m.in. Country Manager, Area General Manager (Polska, Ukraina, Białoruś), Customer Operation General Director (Polska, Ukraina, Białoruś), Business Development Director Europe i w końcu Orange Global Strategy Director.

W toku swojej kariery (2004-2008) był także Partnerem Zarządzającym w IBM Polska Sp. z o.o. Od 26 października 2011 r. jest członkiem zarządu Polkomtel Sp. z o.o., wcześniej dwukrotnie pracował w Polkomtelu najpierw jako członek zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych (2001-2002) oraz Doradca Prezesa i Dyrektor Zarządzający (2008-2010).

Maciej Kotlicki

Pan Maciej Kotlicki jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. W 1998 r. został wpisany na listę Radców Prawnych (Okręgowa Izba Radców Prawnych w Łodzi). Ukończył także podyplomowe Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Karierę zawodową rozpoczynał jako Agent Ubezpieczeniowy PZU S.A. (1992-1993). Przez dwa lata (1993-1995) był współwłaścicielem spółki Financial Consultant s.c. specjalizującej się w doradztwie prawnym i podatkowym. Jako radca prawny i starszy konsultant praktykował (1995-1998) w Warszawskiej Grupie Konsultingowej Sp. z o.o. Przez sześć lat (1998 - 2004) praktykował w kancelarii prawnej Beata Gessel & Wspólnicy jako Radca Prawny i Starszy Prawnik. Od 2004 r. jest Wspólnikiem i Radcą Prawnym w kancelarii Chajec, Don-Siemion & Żyto Sp. k. Jest ekspertem w dziedzinie prawa papierów wartościowych i M&A. W toku swojej kariery zawodowej był m.in. Członkiem Rady Nadzorczej CP Energia S.A..

Krzysztof Adaszewski

Pan Krzysztof Adaszewski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył Wydział Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing. Pan Krzysztof Adaszewski posiada rozległą wiedzę w obszarze rachunkowości i finansów. W toku swojej kariery zawodowej zajmował stanowiska kierownicze w obszarze zarządzania finansami w spółkach telekomunikacyjnych.

Swoją karierę rozpoczynał jako analityk finansowy w Dziale Raportowania w spółce Polskie Sieci Kablowe Sp. z o. o. (Grupa Bresnan Polska). Następnie w latach styczeń 2001 - sierpień 2002, pracował dla El-Viv Telecom Sp. z o. o. (Grupa Vivendi Telecom International) jako Kontroler Finansowy w Dziale Audytu Wewnętrznego i Doradztwa Finansowo-Operacyjnego. Przez wiele lat związany był zawodowo z Grupą Netia, gdzie zajmował się m.in. planowaniem długoterminowym i wsparciem rozwoju biznesu.

Jego doświadczenie obejmuje także doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz planowania finansów w spółkach takich jak Aero2, Cyfrowy Polsat S.A.

Dariusz Łukasiewicz

Pan Dariusz Łukasiewicz (mgr inż.) jest absolwentem wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej. Ukończył także podyplomowe Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w programie z Uniwersytetem w Minnesota USA.

Posiada 25 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu i wdrażaniu projektów infrastrukturalnych w Polsce i za granicą, w tym 15 lat na stanowiskach kierowniczych i zarządzających.

Swoją profesjonalną karierę zawodową rozpoczynał w Kanadzie w 1988 roku, jako inżynier budowlany przy projektowaniu i nadzorze budowy mostów.

W 1991 roku uzyskał status i licencję zawodową PEO (Professional Engineers Ontario).

W latach 1995 -2000 reprezentant firmy Kampsax International A/S w Polsce pracował jako

ekspert międzynarodowy działający w imieniu Komisji Unii Europejskiej i był odpowiedzialny za zarządzanie programem, koordynację, nadzór i wdrażanie projektów transportowych oraz infrastrukturalnych finansowanych z funduszy unijnych Phare. Pośredniczył w kontaktach pomiędzy Rządem Polskim - Urzędem Rady Ministrów w Warszawie, później MSWiA a KE w Brukseli i Przedstawicielstwem KE w Warszawie.

W latach 2000 - 2009 pracował w firmie Ove Arup & Partners International Ltd i był odpowiedzialny za zarządzanie, koordynowanie i nadzór nad wdrażaniem projektów infrastrukturalnych finansowanych ze środków unijnych w ramach programów SSG (Spójność Społeczna i Gospodarcza) i PWP (Program Współpracy Przygranicznej) oraz EFRR.

Ponadto uczestniczył w przygotowaniu opracowań, biznes planów, analiz ekonomiczno finansowych dla szeregu lotnisk w Polsce jak również ewaluacji kosztów inwestycyjnych dla infrastruktury transportowej programów unijnych Jaspers oraz Jessica.

Jako Associate Director brał udział w zarządzaniu firmą oraz w rozwoju biznesu w aspekcie konsultingowym (infrastruktura, doradztwo, wsparcie agend rządowych).

W latach:

2009 - 2010 doradca zarządu Telewizji Polsat S.A.

2010 - 2011 członek zarządu ds. administracyjnych w Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A.

2011 - prezes zarządu w Interphone Service - fabryka modemów i dekoderów

2011 - 2012 zastępca dyrektora generalnego i prokurent w Polkomtel Sp. z o.o.

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 21 i 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 roku, nr 33, poz. 259, ze zmianami).
Krzysztof Adaszewski - Członek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »