Carrefour rezygnuje z reklam w TVP. Pogardliwe wypowiedzi o osobach LGBT nie odpowiadają wartościom firmy
Francuska sieć sklepów zrezygnowała oficjalnie z reklamowania się w mediach publicznych po tym, jak użytkowniczka Twittera wskazała, w jaki sposób wypowiadają się one o osobach LGBT. Do sprawy odniosła się francuska i polska centrala firmy - informują wiadomoscihandlowe.pl.
Użytkowniczka Twittera o pseudonimie Claire Underwood rozpętała małą burzę. Zarzuciła sieci Carrefour, że jej wydatki reklamowe finansują nienawiść do osób LGBT wskazując, że na portalu tvp.info jednym z działów serwisu lub tagów było hasło "tęczowa zaraza".
Przedstawiciele sieci na doniesienia odnośnie do języka używanego przez TVP odpowiedzieli: "Witamy, te treści nie odzwierciedlają naszych wartości. Po zgłoszeniu zatrzymaliśmy bieżącą kampanię. Podwoimy naszą czujność z Carrefour Polska na te tematy."
Także polski oddział sieci Carrefour tłumaczył swoja decyzję. Reklamę przy kontrowersyjnych treściach Carrefour tłumaczył zautomatyzowanym trybem dodawania reklam na platformach VOD.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze