Sieć Burgermeister oferuje - jak sama nazwa wskazuje - przede wszystkim klasyczne burgery. Na swojej stronie internetowej informuje, że do kotletów wykorzystuje irlandzką wołowinę. Chwali się też bułkami typu brioche, które wypiekane są nocą i rozwożone rankiem do lokali sieci.
Ponadto w menu Burgermeister można znaleźć frytki - klasyczne, z solą, jak również serwowane z serem czy bekonem i sosem barbecue. Sieć serwuje też mleczne shake'i i ciastka.
Kultowe burgery z Berlina w Polsce. Debiut sieci Burgermeister
Jak podaje serwis Business Insider, Burgermeister zadebiutuje w Polsce w poniedziałek 27 października na platformie pyszne.pl. Dzień później, we wtorek 28 października, otworzy swój pierwszy lokal. Co ciekawe, nie będzie on mieścił się w Warszawie, a w Szczecinie.
Dlaczego Szczecin, a nie Warszawa? Robert Fügert, prezes Burgermeister, w rozmowie z BI tłumaczy, że miasto to zostało wybrane ze względu na bliskość Berlina oraz fakt, że sieć ma partnerów biznesowych w stolicy województwa zachodniopomorskiego. "Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, że wchodzimy do Szczecina. To świetne miasto" - powiedział Fügert.
Szczecińska restauracja będzie miała dwa poziomy i powierzchnię 550 m kw.
Burgermeister chce zdobyć serca polskich konsumentów. Ma ambitne plany
Nie oznacza to jednak, że Burgermeister nie zawita do Warszawy. Sieć chce rozszerzać swoją działalność w Polsce na inne miasta, w tym właśnie na stolicę czy Gdańsk. Plany na najbliższe lata zakładają otwarcie od dwudziestu do czterdziestu restauracji w naszym kraju. Robert Fügert ujawnia w rozmowie z BI, że chce też otwierać w Polsce lokale typu drive-through. Sieć planuje działać poprzez franczyzę.
Sieć Burgermeister powstała w 2006 r. Jej prezes podkreśla, że stawia ona na własną produkcję żywności - posiada własną piekarnię i zakład mięsny. Plany ekspansji poza Niemcy obejmują także m.in. Wielką Brytanię i Hiszpanię.












