PKO BP apeluje do klientów. Powodem bezpieczeństwo pieniędzy na koncie

PKO BP nieustannie apeluje do klientów, chodzi o bezpieczeństwo pieniędzy zgromadzonych na kontach bankowych
PKO BP nieustannie apeluje do klientów, chodzi o bezpieczeństwo pieniędzy zgromadzonych na kontach bankowych123RF/PICSEL

PKO BP wyjaśnia jak zabezpieczyć konto bankowe przed hakerami?

Zobacz również:

PKO BP przypomina o 10 zasadach, ochronią twoje pieniądze

  1. Dokładnie sprawdzali treść otrzymywanych SMS-ów i powiadomień IKO.
  2. Nie udostępniali nikomu swoich poufnych danych.
  3. Nie zakładali, że widoczna nazwa nadawcy jest prawdziwa.
  4. Zachowali czujność, gdy otrzymana wiadomość wzbudzi ich podejrzenia.
  5. Sprawdzali adresy oraz certyfikaty bezpieczeństwa stron, które wykorzystują do logowania.
  6. Aktualizowali urządzenia i oprogramowania na komputerze, a także na urządzeniach mobilnych.
  7. Tworzyli długie i skomplikowane hasła.
  8. Nie używali tego samego hasła do różnych kont.
  9. Nie logowali się do iPKO i IKO, a także dokonywać transakcji online poprzez niezabezpieczone Wi-Fi.
  10. Nie podłączali nieznanych, zewnętrznych nośników danych do swoich urządzeń.
Jak zadbać o swój budżet podczas przedświątecznych zakupów?INTERIA BIZNESINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?