Reklama

Przetarg na kampanię jądrową

Na początku przyszłego tygodnia chcemy ogłosić przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjnej na temat energetyki jądrowej - powiedział w czwartek PAP dyrektor departamentu energii jądrowej w Ministerstwie Gospodarki Mirosław Lewiński.

"Zakończyliśmy procedury wewnętrzne, teraz trzeba dokończyć opracowanie ogłoszenia" - powiedział Lewiński.

22 mln zł do końca 2012 roku - tyle przeznaczono na kampanię informacyjną o energetyce jądrowej. Tylko w tym roku jest zarezerwowane na ten cel 6 mln zł, a w następnych dwóch latach po 8 mln zł.

Resort chce, aby do przetargu zgłosiły się największe firmy medialne w Polsce, które będą w stanie przeprowadzić największą jak do tej pory kampanię informacyjną zleconą przez administrację. Umowa z wybraną firmą będzie obejmować okres do końca 2012 roku.

Reklama

"Chcemy, żeby firma miała doświadczenie w prowadzeniu podobnych kampanii dla administracji publicznej, choć do tej pory nikt takiej umowy nie podpisał" - zaznaczył Lewiński. "Drugie najważniejsze kryterium to potencjał, czyli żeby na potrzeby tej kampanii pracowało w wybranej firmie 10 osób" - dodał.

Kryteria sformułowane przez resort będą zawarte w ogłoszeniu przetargowym.

MG planowało wcześniej rozpoczęcie kampanii we wrześniu oraz rozmowy z firmami w sierpniu. "Mimo sezonu urlopowego mamy nadzieję, że firmy będą w stanie podjąć z nami rozmowy w sierpniu" - powiedział Lewiński. Nie wykluczył jednak rozpoczęcia kampanii na początku października.

Polska Grupa Energetyczna planuje budowę dwóch elektrowni jądrowych o mocy około 3000 MW każda. Zgodnie z ramowym harmonogramem oraz planami rządu, pierwsza zostanie oddana do użytku do końca 2020 roku, a następna - do roku 2030. PGE chce mieć 51 proc. udziałów w konsorcjum, które zbuduje i będzie eksploatować pierwsze elektrownie jądrowe w Polsce.

Dowiedz się więcej na temat: energetyki | przetarg

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »