Spadł indeks optymizmu konsumentów

Indeks poziomu optymizmu wśród konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet Michigan, spadł w listopadzie do 75 pkt. z 80,9 pkt. na koniec października - podano wstępne szacunki tego wskaźnika.

Indeks poziomu optymizmu wśród  konsumentów amerykańskich, opracowywany przez Uniwersytet  Michigan, spadł w listopadzie do 75 pkt. z 80,9 pkt. na koniec  października - podano wstępne szacunki tego wskaźnika.

Analitycy spodziewali się wskaźnika na poziomie 80 pkt.

Indeks optymizmu konsumentów, z wyjściowym poziomem 100 pkt., został wprowadzony w 1966 r. Powstaje po przeprowadzeniu dwa razy w miesiącu rozmów telefonicznych z 250 gospodarstwami domowymi.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »