Cyfrowy Polsat miał 3,2 mln abonentów

Cyfrowy Polsat pozyskał w 2009 roku netto 476 tys. nowych abonentów i na koniec ubiegłego roku miał ich 3,2 mln. Natomiast łączna liczba użytkowników dekoderów Cyfrowego Polsatu wyniosła na koniec 2009 roku 3,9 mln - podała spółka w komunikacie prasowym.

Cyfrowy Polsat pozyskał w 2009 roku netto 476 tys. nowych abonentów i na koniec ubiegłego roku miał ich 3,2 mln. Natomiast łączna liczba użytkowników dekoderów Cyfrowego Polsatu wyniosła na koniec 2009 roku 3,9 mln - podała spółka w komunikacie prasowym.

W samym IV kwartale 2010 roku baza abonentów Cyfrowego Polsatu wzrosła o 286 tys., do 3,2 mln.

Dodatkowo, 700 tys. klientów posiadających dekoder Cyfrowego Polsatu ma dostęp do bezpłatnych kanałów niekodowanych i w dowolnym momencie może skorzystać z oferty pakietowej lub usługi VOD, wnosząc opłatę w odpowiedniej wysokości.

"Jestem bardzo zadowolony ze sprzedaży i wzrostu liczby abonentów w zeszłym roku. Osiągnięte wyniki są zgodne z celami strategicznymi, które sobie stawialiśmy. Zarówno cały czwarty kwartał, jak i grudzień, który przyniósł wzrost bazy abonentów o 200 tysięcy, są jednymi z najlepszych w całej naszej historii" - powiedział cytowany w komunikacie Dominik Libicki, prezes spółki.

Reklama

"Co warto podkreślić, liczba ta nie zawiera dekoderów udostępnianych w ramach promocji +Drugi dekoder gratis+. Zestaw tych dwóch dekoderów traktujemy jako jednego abonenta. Cieszy mnie, że wyniki te osiągnęliśmy mimo dużej konkurencji na rynku, co potwierdza silną pozycję Cyfrowego Polsatu" - dodał.

W środę rano TVN podał, że kontrolowana przez niego platforma "n" na koniec 2009 roku miała 697 tys. abonentów, a w segmencie pre-paid liczba klientów wyniosła 440 tys.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Cyfrowy Polsat | Polsat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »