"Puls Biznesu": Dla mężczyzny mydło to za mało

Panowie nie wstydzą się używać kremów, a firmy kosmetyczne wychodzą im naprzeciw. Sprzedaż w tym segmencie rośnie - informuje "Puls Biznesu".

Panowie nie wstydzą się używać kremów, a firmy kosmetyczne wychodzą im naprzeciw. Sprzedaż w tym segmencie rośnie - informuje "Puls Biznesu".

Według firmy badawczej MEMRB, rynek kosmetyków do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn urósł wartościowo o 8,3 proc. i przekroczył ponad 50 mln zł (dane na koniec kwietnia 2011 r.). W tym samym czasie segment kosmetyków dla kobiet zmalał o 5 proc. do 687 mln zł.

- Kosmetyki do pielęgnacji twarzy cieszą się wśród mężczyzn sporym zainteresowaniem, co skłoniło nas do wprowadzenia kolejnych dwóch kremów - informuje Diana Wasilewska, kierownik marki Platinum Men i Dr Irena Eris.

Inne firmy nie pozostają w tyle i są zaskoczone wynikami. - Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. To sami mężczyźni skłonili nas do zainteresowania się tym segmentem - mówi Joanna Kowlaczuk, kierownik działu marketingu Ziai.

Reklama

Według badań spada nieco sprzedaż typowo męskich kosmetyków np. preparatów do golenia, ale rośnie wszystkich pozostałych: żeli pod prysznic, szamponów, dezodorantów, maseczek, kremów pod oczy czy żeli oczyszczających.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: puls | kosmetyki | sprzedaż | Puls Biznesu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »