Smutna prawda o bankach w Polsce

Marmury już są, brakuje kompetencji i kindersztuby. Taki jest wniosek z badań jakości usług bankowych w naszym kraju - informuje "Puls Biznesu".

Wysłannicy międzynarodowej firmy Dive Group odwiedzili incognito 100 oddziałów 20 banków w największych miastach Polski. Wniosek jest smutny: do zachodnich standardów nam daleko - przyznaje gazeta. Marmurowe schody banki już mają. Teraz pora inwestować w kadry, bo nie radzą sobie z obsługą klientów.

O ile bowiem tajni klienci ocenili stanowiska pracy bankowej średnio na 97 proc., to już m.in. atmosferę w banku na 75 proc., rozpoznanie potrzeb klientów - na 69 proc., kompetencje urzędników - na 60 proc., zakończenie rozmowy z klientem - na 45 proc., a zaledwie 11 proc. za samo oczekiwanie na obsługę w banku. Więcej o tym w dzisiejszej publikacji "Pulsu Biznesu".

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | smutna | Prawda | puls
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »