Oglądalność TVN w 2011 roku spadła r/r do 14,95 proc. z 15,21 proc.

Udział kanału TVN w grupie 4+ spadł w 2011 roku do 14,95 proc. z 15,21 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie 4+ w 2011 r. wzrósł do 14,53 proc. z 13,84 proc., udział TVP1 spadł do 17,41 proc. z 19,35 proc., a TVP2 spadł do 13,27 proc. z 14,49 proc.

W 2011 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,09 proc. z 16,36 proc. rok wcześniej.

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł w tym okresie do 16,45 proc. z 16,03 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 13,64 proc. z 15,86 proc., a udział TVP2 spadł do 11,86 proc. z 13,51 proc.

Reklama

Program-pit" target="_blank">program do rozliczeń PIT

PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »