Innowacje i Ty - kluczem do sukcesu marki

W czasie błyskawicznie postępującej globalizacji i wiążącej się z nią tendencji do wytwarzania produktów niższej jakości, innowacyjność, zmierzanie w kierunku nowych technologii oraz utrzymanie wysokiego poziomu jakościowego świadczonych usług i proponowanych produktów jest domeną niewielkiej ilości producentów. Innowacje technologiczne, nowoczesne procesy produkcyjne, nowe spojrzenie na relacje z Klientami i próba szerszego zrozumienia ich potrzeb sprawiają, że marka Philips z całą pewnością z dumą może pochwalić się mianem innowacyjnej.

W czasie błyskawicznie postępującej globalizacji i wiążącej się z nią tendencji do wytwarzania produktów niższej jakości, innowacyjność, zmierzanie w kierunku nowych technologii oraz utrzymanie wysokiego poziomu jakościowego świadczonych usług i proponowanych produktów jest domeną niewielkiej ilości producentów. Innowacje technologiczne, nowoczesne procesy produkcyjne, nowe spojrzenie na relacje z Klientami i próba szerszego zrozumienia ich potrzeb sprawiają, że marka Philips z całą pewnością z dumą może pochwalić się mianem innowacyjnej.

100 lat badań nad poprawą komfortu życia

Od czasu, gdy 100 lat temu bracia Anton i Gerard utworzyli dział Philips Research firma nieustannie skupia się na innowacjach, które mają realny wpływ na życie ludzi.

Przez lata marka otrzymała ponad 165 tysięcy patentów obejmujących pierwsze kasety magnetofonowe, płyty CD, nowatorskie radioodbiorniki, przełomowe lampy rentgenowskie, nowoczesne golarki i wiele innych, ułatwiających życie produktów.

Reklama

Obecnie firma zatrudnia ponad półtora tysiąca profesjonalistów, dysponuje jedną z największych na świecie firmowych organizacji badawczych i zdobywa liczne nagrody, m.in. Superbrands 2013/2014 w czterech kategoriach: sprzęt AGD; RTV i audio; żarówki i baterie; komputery, oprogramowanie i akcesoria oraz Laur Konsumenta 2014 w kategorii urządzenia do pielęgnacji ciała.

Dom pełen innowacji

20 marca w jednym z warszawskich apartamentów odbyło się spotkanie dla mediów Innowacyjny dom Philips, podczas którego przedstawiciele marki mieli przyjemność zaprezentowania produktów, które wyznaczają nową jakość naszego codziennego życia. Celem spotkania było uświadomienie zebranym gościom, że oferta marki Philips opiera się na innowacyjnych odkryciach, wykorzystuje najnowsze technologie i istotnie wpływa na komfort życia oraz nasze postrzeganie codziennych obowiązków. Podczas spotkania zaprezentowane zostały nagrodzone produkty, w tym wyróżniona przez miesięcznik Mamo to ja elektroniczna niania Philips Avent SCD580/00, odznaczona tytułem Produkt Roku sokowirówka Philips HR1864/00, Sonicare - przełomowa elektryczna szczoteczka do zębów z technologią soniczną oraz żelazka z serii Philips PerfectCare, które udowadniają, że prasowanie bez regulacji temperatury jest niezwykle efektywne.

Sprzęt można było obejrzeć z bliska oraz samemu przetestować jego możliwości. Zachęcali do tego, i na wszelkie nurtujące pytania odpowiadali, eksperci z takich dziedzin jak kuchnia, kosmetologia czy dentystyka.

Philips od przeszło stu lat z dumą oraz radością kultywuje swoją tradycję i kładzie ogromny nacisk na tworzenie innowacji z myślą o użytkowniku. Proponowane przez markę produkty poprawiają jakość życia ludzi na całym świecie i sprawiają, że zwykłe czynności zyskują niezwykły charakter. Począwszy do przełomowych metod szczotkowania zębów, oczyszczania twarzy czy depilacji, poprzez nowoczesne i niezawodne sprzęty gospodarstwa domowego, po oszczędne i funkcjonalne oświetlenie miejskie oraz zaawansowany technologiczne sprzęt medyczny marka udowadnia, że w życiu liczy się pasja i odwaga, a chęć zrozumienia innych ludzi i ciągły dialog z Klientami pozwala na stworzenie rzeczy wielkich.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »