300 tys. klientów w mBanku

mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA pozyskał 300 tysięcy Klientów, umacniając się na pozycji lidera bankowości elektronicznej.

mBank, detaliczne ramię BRE Banku SA pozyskał 300 tysięcy Klientów, umacniając się na pozycji lidera bankowości elektronicznej.

Kolejne sto tysięcy Klientów wybrało ofertę mBanku w okresie ostatnich pięciu

miesięcy. Dynamiczny wzrost liczby osób powierzających swoje oszczędności

bankowi "innemu niż wszystkie", potwierdza trend obserwowany na rynku

bankowości detalicznej od kilku miesięcy. Oferta mBanku spotyka się z bardzo

dużym zainteresowaniem ze strony osób ceniących sobie czas i pieniądze.

Obecnie 300 tys. Klientów mBanku otworzyło ponad 366 tys. rachunków, na których

zostało zdeponowane ponad 1,6 mld zł.

mBank powstał niespełna dwa lata temu. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim

Reklama

sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej - będąc

postrzeganym jako bank internetowy. mBank wykorzystuje wszystkie dostępne

kanały dystrybucji i komunikacji z Klientami z wyjątkiem własnych oddziałów.

Model biznesowy ulega ciągłym zmianom, ale zachowuje podstawowe wyróżniki -

mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a tylko takie

produkty i usługi, które są Klientom najbardziej potrzebne, za to w najlepszych

cenach i najlepszej jakości na rynku. Ta zasada jest podstawowym elementem

modelu biznesowego mBanku i pozostanie nim w przyszłości. Internet nie jest

strategią działania mBanku, lecz narzędziem.

"mBank będzie się stale rozwijał i poszerzał ofertę, wprowadzając produkty

kredytowe i inwestycyjne - tak, aby już w najbliższym czasie stał się bankiem

pierwszego wybory. Chcemy być postrzegani w przyszłości jako bank

depozytowo-kredytowy, posiadający w swojej ofercie produktowej rozwiązania

zaspokajające podstawowe potrzeby klientów: depozytowe, kredytowe,

rozliczeniowe oraz inwestycyjne. mBank jest instytucją, która zapewnia

najbardziej przejrzystą i korzystną ofertę cenową na rynku i tak pozostanie.

mBank to także niekwestionowany lider w obszarze technologii i innowacji -

nasze zaawansowane rozwiązania technologiczne umożliwiają zarządzanie finansami

osobistymi z każdego miejsca i o każdej porze." - dodaje Sławomir Lachowski -

wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mBank | ramię | 300 tysięcy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »