AUTOCOM zmienia się na ASTER

Od 1 października br. AUTOCOM zmienia markę na ASTER oraz wprowadza, nowatorskie na rynku krakowskim, usługi telewizji cyfrowej w kablu oraz telefonii cyfrowej. Zmiany te są konsekwencją procesu synergii spółek należących do GRUPY ASTER oraz dynamicznego rozwoju usług telekomunikacyjnych.

Od 1 października br. AUTOCOM zmienia markę na ASTER oraz wprowadza, nowatorskie na rynku krakowskim, usługi telewizji cyfrowej w kablu oraz telefonii cyfrowej. Zmiany te są konsekwencją procesu synergii spółek należących do GRUPY ASTER oraz dynamicznego rozwoju usług telekomunikacyjnych.

Od 1 października br. AUTOCOM zmienia markę na ASTER oraz wprowadza, nowatorskie na rynku krakowskim, usługi telewizji cyfrowej w kablu oraz telefonii cyfrowej. Zmiany te są konsekwencją procesu synergii spółek należących do GRUPY ASTER oraz dynamicznego rozwoju usług telekomunikacyjnych.



NOWA MARKA ASTER KRAKÓW


Od 2003 roku AUTOCOM w Krakowie należy do GRUPY ASTER, której właścicielem jest amerykański fundusz inwestycyjny Hicks Muse Tate and Furst Limited, mający duże międzynarodowe doświadczenie na rynku usług telekomunikacyjnych. W związku z dynamicznym rozwojem spółek należących do GRUPY, rozpoczęto proces synergii i podjęto decyzję o unifikacji marki.

Reklama



Od 1 października br. AUTOCOM będzie funkcjonował pod marką ASTER. Zmiana ta wiąże się nie tylko z wprowadzeniem nowego logotypu, identyfikacji wizualnej oraz hasła, W kontakcie ze światem. ASTER, ale także z repozycjonowaniem marki z operatora kablowego na dostawcę nowoczesnych usług telekomunikacyjnych jak cyfrowa telewizja w kablu, szerokopasmowy dostęp do Internetu oraz telefonia cyfrowa.



Z badań przeprowadzonych na zlecenie Firmy przez TNS OBOP wynika, że mieszkańcy Krakowa pozytywnie postrzegają zmianę marki z AUTOCOM na ASTER. Obecni i potencjalni abonenci uważają, że nowy logotyp przyciąga uwagę, jest nowoczesny, dynamiczny, pomysłowy i czytelny. Pasuje do firmy działającej w sposób profesjonalny, budzącej zaufanie a zarazem wyróżniającej się. Przemawia głównie za pomocą kolorystyki i symboliki, co powoduje, że jest oryginalny.



http://ww.aster.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: Aster | Astra
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »