BPH liczy na rynek

Bank BPH, który otworzył 450 placówek partnerskich, liczy, że na koniec 2006 roku około 20 proc. sprzedaży kluczowych produktów detalicznych będzie realizowana poprzez sieć tych placówek, podczas gdy obecnie jest to 5-10 proc. - poinformował Ryszard Kiewrel, dyrektor z Banku BPH.

Bank BPH, który otworzył 450 placówek  partnerskich, liczy, że na koniec 2006 roku około 20 proc.  sprzedaży kluczowych produktów detalicznych będzie realizowana  poprzez sieć tych placówek, podczas gdy obecnie jest to 5-10 proc.  - poinformował Ryszard Kiewrel, dyrektor z Banku BPH.

Dyrektor poinformował, że placówki partnerskie odgrywają istotną rolę w sprzedaży głównych produktów dla klientów detalicznych takich jak kredyty hipoteczne, gotówkowe i samochodowe oraz karty kredytowe.

"Placówki partnerskie stanowią istotne uzupełnienie własnej sieci sprzedażowej. Obecnie udział placówek partnerskich w sprzedaży kluczowych produktów dla klienta detalicznego oscyluje pomiędzy 5 a 10 proc." - powiedział Ryszard Kiewrel, dyrektor ds Placówek Partnerskich Banku BPH.

"W przypadku kredytów hipotecznych udział ten jest większy i wynosi 20-30 proc." - dodał.

Reklama

Bank liczy, że na koniec 2006 roku sieć placówek partnerskich będzie odgrywała jeszcze większą rolę w dystrybucji produktów dla klientów detalicznych. "Liczymy na znaczący wzrost udziału placówek partnerskich w sprzedaży produktów detalicznych banku. Przy optymistycznym wariancie udział ten może wzrosnąć do 20 proc. na koniec 2006 roku" - powiedział Kiewrel.

Bank otworzył 450 placówkę tego typu i podtrzymuje plan zwiększenia sieci do 600 na koniec 2006 roku

"Sieć rozwija się dynamicznie. Nie zmieniamy naszych planów - ten rok chcemy zamknąć liczbą 600 takich placówek" - powiedział Kiewrel. Bank BPH SA od połowy 2004 roku otwiera placówki partnerskie działające pod nazwą "Partner BPH". Bank posiada największą tego typu sieć w Polsce. W I kwartale Bank BPH uruchomił 3 nowe placówki własne i na koniec marca miał ich w sumie 483. W 2006 roku bank chce otworzyć 23 takie nowe placówki. Zgodnie z porozumieniem zawartym w kwietniu pomiędzy UniCredit a ministrem skarbu państwa, Włosi pozbędą się 200 oddziałów oraz usług bankowych z nimi związanych na korzyść niezależnego trzeciego podmiotu, w drodze międzynarodowego, konkurencyjnego i przejrzystego procesu. Wiceminister skarbu Paweł Szałamacha oceniał wcześniej, że proces sprzedaży tych placówek rozpocznie się w II półroczu 2006 roku, a zakończy w 2007 roku. Porozumienie wyjaśnia tylko los placówek własnych, nadal jednak nie wiadomo, co stanie się z placówkami partnerskimi.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: ryszard | Bank BPH | placówki | bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »