CU Polska sponsorem wystawy fotografii World Press Photo

Grupa Commercial Union Polska po raz pierwszy została sponsorem wystawy fotografii World Press Photo w Polsce. Wystawę można oglądać od 13 czerwca do 14 lipca br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Grupa Commercial Union Polska po raz pierwszy została sponsorem wystawy fotografii World Press Photo w Polsce. Wystawę można oglądać od 13 czerwca do 14 lipca br. 
w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

World Press Photo to najbardziej prestiżowy konkurs profesjonalnej fotografii prasowej, organizowany przez działającą od 1955 r. fundację World Press Photo z siedzibą w Holandii. Na tegoroczny konkurs nadesłano blisko 50 tysięcy fotografii wykonanych przez ponad

4 tysiące fotografów z całego świata. W lutym jury nagrodziło dzieła autorów z 18 krajów.

W tym roku najlepsze 190 fotografii pokazywanych jest w około 70 miejscach w 35 krajach.

Staramy się co roku wspierać jedno-dwa prestiżowe wydarzenia kulturalne, które łączą wysoki poziom profesjonalny i artystyczny z dużym oddziaływaniem społecznym. World Press Photo cieszy się od lat ogromną popularnością w naszym kraju. Wiele zdjęć prezentowanych na wystawie niesie głęboko humanistyczne przesłanie - sprzeciw wobec wojny i przemocy, uwrażliwienie na dramaty i problemy ludzi żyjących zarówno wśród nas, jak i w dalekich krajach. Uznaliśmy, że wsparcie organizacji wystawy to zaszczyt dla naszej firmy - powiedziała Grażyna Goslings, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy CU Polska.

Reklama

Obecnie CU wspiera także wystawę fotografii "Oczyma Krzysztofa Gierałtowskiego". Składa się ona z ok. 120 czarno-białych i kolorowych portretów, między innymi znanych artystów

i literatów - wśród nich Tadeusza Kantora, Piotra Skrzyneckiego, Jerzego Stuhra, Stanisława Lema, Czesława Miłosza. Wystawa była już eksponowana w Krakowie i w Łodzi. Obecnie można ją oglądać na Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie. W lipcu i sierpniu będzie pokazywana w Muzeum Okręgowym w Sandomierzu, zaś na początku przyszłego roku we Wrocławiu.

Grupa Commercial Union Polska należy do największych instytucji finansowych w naszym kraju. Jest liderem na rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie oraz funduszy emerytalnych - obsługuje ponad trzy miliony klientów. Oferuje też ubezpieczenia majątkowe, fundusze inwestycyjne i zarządzanie aktywami. Grupa Commercial Union wspiera inicjatywy promujące zdrowie, zdrowy styl życia, amatorskie imprezy sportowo-rekreacyjne z udziałem całych rodzin oraz wybrane wydarzenia kulturalne.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | wystawy | united | konkurs
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »