Filiom grozi likwidacja

Większość zagranicznych filii Daewoo Motor, które nie znalazły się w podpisanym w ubiegłym tygodniu wstępnym porozumieniu General Motors-Daewoo Motors, prawdopodobnie zostanie postawiona w stan likwidacji.

Większość zagranicznych filii Daewoo Motor, które nie znalazły
się w podpisanym w ubiegłym tygodniu wstępnym porozumieniu General Motors-Daewoo
Motors, prawdopodobnie zostanie postawiona w stan likwidacji.

Większość z trzynastu zagranicznych filii Daewoo Motor, które nie znalazły

się w podpisanym w ubiegłym tygodniu wstępnym porozumieniu General Motors-Daewoo

Motors, prawdopodobnie zostanie postawiona w stan likwidacji - twierdzą

wierzyciele południowokoreańskiego koncernu.

Z wstępnego porozumienia zawartego między General

Motors i wierzycieli Daewoo wynika, że Amerykanie chcą przejąć - oprócz

dwóch najnowszych zakładów koncernu w Korei Południowej - tylko dwie zagraniczne

fabryki - w Wietnamie i Egipcie. Niestety, na liście zakładów do przejęcia

Reklama

przez GM nie znalazły się polskie zakłady Daewoo-FSO na Żeraniu, największa

zagraniczna fabryka należąca do południowokoreańskiego koncernu, a także

zakłady w Indiach, Rumunii, na Ukrainie, w Uzbekistanie i Iranie. Los siedmiu

zagranicznych zakładów koncernu produkujących samochody dostawcze - między

innymi w Polsce, Chinach, Czechach i na Filipinach - również nie jest pewny.

Analitycy rynku motoryzacyjnego ostrzegają, że jeśli wierzyciele Daewoo

Motor zdecydowaliby się na likwidację zagranicznych zakładów koncernu,

może to doprowadzić do konfliktów dyplomatycznych z władzami krajów, w

których są one zlokalizowane.

RMF FM
Dowiedz się więcej na temat: Daewoo | likwidacja | motor | General Motors
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »