Komórkowy telefon... stacjonarny

Motorola zleciła przeprowadzenie badań dotyczących popytu na usługi telefonii konwergentnej. Wyniki wskazują, że najbardziej entuzjastycznie nastawieni są Włosi, Hiszpanie i Szwedzi. Badania przeprowadzone na zlecenie Motoroli miały pokazać, jaki jest popyt w krajach Europejskich na usługi telefonii konwergentnej, opartej na technologii UMA.

Motorola zleciła przeprowadzenie badań dotyczących popytu na usługi telefonii konwergentnej. Wyniki wskazują, że najbardziej entuzjastycznie nastawieni są Włosi, Hiszpanie i Szwedzi. Badania przeprowadzone na zlecenie Motoroli miały pokazać, jaki jest popyt w krajach Europejskich na usługi telefonii konwergentnej, opartej na technologii UMA.

Technologia ta pozwala na rozmowy przez telefon komórkowy jakby był to telefon stacjonarny.

Najbardziej entuzjastycznie nastawieni są Włosi, Hiszpanie i Szwedzi. Ponad połowa ankietowanych deklaruje chęć zmiany operatora, by mieć dostęp do UMA. Tyle samo zamieniłoby system pre-paidowy na abonamentowy.

Największy wpływ na popularność nowej usługi będzie mieć jej cena. Ponad 50% ankietowanych stwierdziło, że jeżeli koszty rozmów przez telefon komórkowy prowadzonych w domu będą takie same, jak w przypadku telefonii stacjonarnej, to w ciągu 12 miesięcy zdecydują się na taką usługę.

Reklama

W czerwcu 2005 roku Motorola wprowadziła na rynek Wielkiej Brytanii Motorolę V560, a w lipcu biznesową A910, oba obsługujące technologię UMA.

BiznesNet
Dowiedz się więcej na temat: komórkowy | Włosi | telefon komórkowy | szwedzi | telefon stacjonarny | telefon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »