Kontrakt na CRM dla TPSA

Konsorcjum tworzone przez Sofrecom Polska, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting, podpisało z TP SA list intencyjny, dotyczący wstępnej współpracy oraz prowadzenia wyłącznych negocjacji w celu zawarcia umowy na wdrożenie w TP SA systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM).

Konsorcjum tworzone przez Sofrecom Polska, Prokom oraz PricewaterhouseCoopers Consulting, podpisało z TP SA list intencyjny, dotyczący wstępnej współpracy oraz prowadzenia wyłącznych negocjacji w celu zawarcia umowy na wdrożenie w TP SA systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM).

Konsorcjum reprezentowane jest przez Sofrecom Polska, spółkę zależną należącego do France Telecom Sofrecomu. Do końca przyszłego tygodnia TP SA uzgodni z nim strategię wdrożenia systemu. Szczegóły ostatecznej umowy zostaną doprecyzowane do końca listopada br. Wartość kontraktu nie jest znana. Nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.

Podpisany list intencyjny jest kolejnym elementem coraz bliższej współpracy pomiędzy TP SA a Prokomem. Przez kilka ostatnich lat ten ostatni dostarczał na rzecz telekomu rozwiązania informatyczne. Kolejnym krokiem było zacieśnienie wzajemnych relacji poprzez stworzenie wspólnej spółki- Incenti z kapitałem założycielskim 50 mln zł. W najbliższych dniach TP SA ma stać się udziałowcem kontrolowanej przez Prokom Wirtualnej Polski, a prawdopodobnie jeszcze w br. Prokom zaangażuje się w stworzony przez TP SA Marketplanet.

Reklama

Przysłowiową kropką nad "i" we wzajemnych relacjach Prokom - TP SA może być przetarg na system billingowy dla telekomu. Wartość kontraktu z tym związanego szacuje się na 500 mln zł. Wśród sześciu rywalizujących konsorcjów znajduje się także Prokom z Sofrecom. Wzajemne powiązania tego ostatniego z France Telecom mogą być decydujące przy wyborze wykonawcy systemu.

Parkiet
Dowiedz się więcej na temat: konsorcjum | list intencyjny | Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »