Cherrypick Games testuje swój największy produkt

My Beauty Spa: Stars & Stories - największa gra warszawskiego Cherrypick Games - trafiła do fazy soft-lauch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań dewelopera. Gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia - My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Deweloper liczy, że My Beauty Spa: Stars & Stories powtórzy sukces dotychczasowego hitu spółki.

My Beauty Spa: Stars & Stories - największa gra warszawskiego Cherrypick Games -  trafiła do fazy soft-lauch. Pierwsze przeprowadzone przez studio testy, wypadły znacznie powyżej oczekiwań dewelopera. Gra bazuje na sprawdzonych założeniach najbardziej znanego tytułu studia - My Hospital, który dzięki milionowym pobraniom, osiągnął wielki sukces monetyzacyjny. Deweloper liczy, że My Beauty Spa: Stars & Stories powtórzy sukces dotychczasowego hitu spółki.

- Wprowadzenie gry do fazy soft-launch to zakończenie długiego procesu projektowania i programowania oraz etap, w którym nasza gra zaczyna "żyć", choć wymaga od nas jeszcze wiele pracy. Zdecydowaliśmy, że My Beauty Spa: Stars & Stories przetestujemy w trzech etapach, na kilku wybranych rynkach, m.in. filipińskim, kanadyjskim, duńskim, szwedzkim i australijskim. W tym czasie dokładnie zbadamy zachowania graczy i dopasujemy do nich wszystkie parametry produktu. W następnej kolejności przetestujemy również model monetyzacji. - informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Reklama

Jeszcze przed wprowadzeniem My Beauty Spa: Stars & Stories do fazy testów, spółka sprawdziła zainteresowanie graczy tytułem, wyświetlając reklamę gry w wybranych kanałach. Wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. Engagement rate (wskaźnik pokazujący zainteresowanie graczy), wyniósł aż 97 proc., natomiast click to install rate (procent użytkowników, którzy chcieli pobrać grę, widząc jej reklamę), ukształtował się na poziomie 67 proc. - Uzyskane wyniki bardzo nas cieszą i są dobrym prognostykiem dla My Beauty Spa & Stories. Co ważne, gra bazuje na sprawdzonych założeniach My Hospital, co znacznie ułatwia nam pracę. Pozycjonowanie produktu do znanego już użytkownika, pozwoliło nam na dokładne sprecyzowanie detali pod gusta i zachowanie gracza, oraz adaptację elementów ważnych dla tego segmentu, takich jak storytelling, czy tematyka. Mamy nadzieję, że nasz nowy tytuł podbije serca graczy, podobnie jak My Hospital, tym bardziej, że osiągnięty przez My Hospital engagement oraz click to install, miały dużo niższe wskaźniki niż My Beauty Spa & Stories - wyniosły odpowiednio 60 i 45 proc. - dodaje Marcin Kwaśnica.

My Beauty Spa: Stars & Stories to gra w której gracz wciela się w rolę zarządcy luksusowego kompleksu SPA. Do jego zadań należy rozbudowa placówki o kolejne pokoje zabiegowe, opracowywanie co raz to nowszych ekologicznych kosmetyków oraz nawiązywanie relacji z pracownikami. Ciekawym elementem rozgrywki jest współpraca z innymi graczami poprzez handel czy wspólne zbiórki materiałów potrzebnych do ukończenia specjalnych oraz globalnych wydarzeń. Premiera gry planowana jest w III kwartale br.

W sierpniu do fazy soft-launch trafi produkt spółki z gatunku idle cliker - Project Fame. Rolą gracza będzie wcielenie się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA.

Jednocześnie spółka pracuje nad projektem z gatunku visual novel - Crime Stories. Twórcy gry zaplanowali dla graczy mroczne thrillery, kryminały pełne tajemniczych historii, oraz wątki romantyczne. Kluczowym autorem książek do gry jest znana pisarka Lisa Brunette, autorka narracji do Choices, gry która od wydania wygenerowała ok. 120 mln USD. Premiera Crime Stories planowana jest w I kwartale 2019 roku.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: My
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »