4MEDIA (4MD): Nowa strategia - raport 27
Na posiedzeniu 17 lipca br. Rada Nadzorcza spółki zatwierdziła nową strategię rozwoju firmy. Projekt obejmuje m.in. restrukturyzację oraz przeorientowanie dotychczasowej działalności na branżę medialną.
Zarząd Chemiskór S.A., informuje że na posiedzeniu w dniu 17 lipca 2000 roku Rada Nadzorcza zatwierdziła nową strategię rozwoju firmy. Projekt obejmuje, m.in. restrukturyzację oraz przeorientowanie dotychczasowej działalności na branżę medialną. Podstawowe filary koncepcji nowej strategii stanowią:
1. Restrukturyzacja
Spółka zreorganizuje dotychczasową działalność. Zostanie zlikwidowana garbarnia, natomiast działalność pionu chemicznego zostanie przeniesiona do spółek zależnych, w tym do jednej o statusie zakładu pracy chronionej. Spółka rozpocznie poszukiwania inwestorów zainteresowanych zakupem wyodrębnionych ze struktury poszczególnych segmentów produkcji.
2. Działalność medialna
Spółka rozpocznie działalność w branży medialnej poprzez inwestycję:
2.1.zmierzające do stworzenia własnej bazy poligraficznej, zwłaszcza w zakresie druku gazetowego
2.2.w prasę: głównie aglomeracyjne dzienniki bezpłatne i lokalne tygodniki powiatowe
2.3.w internet - działalność w sektorze business to business (hosting dla małych i średnich firm)
2.4.w rozgłośnie radiowe