Oglądalność TVN wzrosła

W okresie styczeń-październik 2010 roku (dane do 28 października) całodobowy udział kanału TVN w rynku wzrósł do 13,50 proc. z 13,48 proc. rok wcześniej. Stacja utrzymała czwarte miejsce - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 19,61 proc. z 21,66 proc. Na drugim miejscu pozostała TVP2, której udział spadł do 14,34 proc. z 15,23 proc. Trzecie miejsce utrzymał Polsat, którego udział w okresie styczeń-październik 2010 roku zmniejszył się do 13,62 proc. z 14,76 proc.

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w okresie styczeń-październik 2010 roku do 14,51 proc. z 14,90 proc. rok wcześniej, ale stacja ta utrzymała trzecie miejsce. Pierwsze miejsce utrzymała TVP1, której udział spadł jednak do 16,40 proc. z 18,37 proc. Drugie miejsce utrzymał Polsat, którego udział spadł do 16,26 proc. z 17,19 proc. Czwarta była TVP2 ze spadkiem udziału do 13,60 proc. z 14,27 proc.

Reklama

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN utrzymał pierwsze miejsce, a jego udział spadł w okresie styczeń-październik 2010 roku do 15,83 proc. z 16,23 proc., zaś Polsatu spadł do 14,61 proc. z 15,18 proc. rok wcześniej.

- - - - -

Od stycznia do października 2010 roku (dane do 24 października) największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 2,37 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2,35 mld zł, czyli o 15,1 proc. wyższe niż w takim samym okresie 2009 roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 1,8 mld zł, czyli o 32,2 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 33,9 proc. do poziomu 1,18 mld zł.

Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe wzrosły o 58,0 proc. do z 485,8 mln zł.

GPW

Sprawdź bieżące notowania TVN na stronach BIZNES INTERIA.PL

- - - - - -

W październiku oglądalność TVN spadła r/r do 17,1 proc. z 19 proc.

W październiku 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 17,1 proc. z 19,0 proc. rok wcześniej - podał TVN w komunikacie prasowym, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w październiku zmniejszył się do 14,2 proc. z 15,0 proc., udział TVP1 spadł do 18,3 proc. z 19,6 proc., a TVP2 wzrósł do 14,8 proc. z 13,9 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w październiku udział kanału TVN zmniejszył się do 20,8 proc. z 22,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 14,8 proc. z 16,3 proc., TVP1 wzrosła do 19,8 proc. z 19,6 proc., a TVP2 wzrosła do 17,1 proc. z 15,9 proc.

W październiku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 18,6 proc. z 20,5 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zmniejszyła się do 21,5 proc. z 23,9 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,4 proc. z 17,6 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 17,1 proc. z 18,7 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 15,0 proc. z 16,6 proc., a w peak-timie zwiększyła do 17,5 proc. z 17,1 proc. Udział TVP2 całodobowo wzrósł do 13,6 proc. z 12,7 proc., a w peak-timie wzrósł do 15,6 proc., z 14,6 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w październiku do 21,3 proc. z 25,3 proc., a w peak-timie spadł do 25,4 proc. z 30,2 proc. rok wcześniej.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVP1 | TNS OBOP | OBOP | TNS | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »