PMPG (PGM): Podpisanie umowy o współpracy PMPG z RUCH S.A. - raport 16
Raport bieżący nr 16/2007
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG) informuje, iż w dniu 15 marca 2007 roku została podpisana umowa o współpracy z RUCH S.A., która jest wynikiem wytypowania PMPG w przetargu zorganizowanym przez RUCH S.A. jako jednej z trzech agencji na obsługę marketingową, o czym PMPG informowała w raporcie bieżącym nr 5/2007 z dnia 18 stycznia 2007 roku.
Umowa określa zasady i warunki współpracy pomiędzy stronami w zakresie świadczenia przez PMPG na rzecz RUCH S.A. usług mających za przedmiot przygotowywanie przez PMPG koncepcji działań promocyjnych i reklamowych oraz realizację powyższych działań promocyjnych i reklamowych organizowanych przez RUCH S.A. Usługi te będą realizowane przez PMPG w oparciu o poszczególne zlecenia, w których strony określą szczegółowy zakres i rodzaj współpracy, wysokość obsługiwanego budżetu oraz wynagrodzenie PMPG. RUCH S.A. zobowiązał się każdorazowo do wysyłania do PMPG zapytań ofertowych dotyczących działań promocyjnych i reklamowych. Umowa została zawarta na czas określony do dnia 31 grudnia 2007 r.
Pierwszym etapem współpracy PMPG z RUCH S.A. jest rozpoczęta w dniu 16 marca 2007 roku akcja promocyjna pod hasłem "Najruchliwsze 2 miesiące w roku", która obejmuje swoim zasięgiem 10.000 placówek RUCH S.A. na terenie całej Polski. Budżet jakim zarządza PMPG przy realizacji powyższej akcji promocyjnej może ulegać zmianie w zależności od osiąganych efektów w trakcie promocji i według szacunków przekroczy 1,5 mln zł. Akcje koordynuje BTL Point Group a rozwiązania mobilne dostarcza AdMobile. Obie spółki należą w 100% do holdingu PMPG.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu