VRG (VRG): Podpisanie umowy w sprawie dystrybucji odzieży marki GAS na terenie Polski - raport 21
Raport bieżący nr 21/2005
Podstawa prawna
Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
Zarząd Vistula S.A. podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 26 września 2005 roku Vistula S.A. zawarła z włoską firmą Grotto S.p.A. umowę dystrybucji odzieży marki GAS. Umowa zawarta została na okres 5 lat. Na mocy umowy Vistula S.A. będzie wyłącznym dystrybutorem odzieży marki GAS w Polsce.
Grotto S.p.A. jest spółką, której przychody za rok 2004 wyniosły 146 mln Euro.
Korzenie marki GAS sięgają początków lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Firma Grotto S.p.A. została założona w 1986 roku przez Claudio Grotto. GAS jest marką dżinsową odzieży męskiej i damskiej. Wyroby sygnowane tą marką są sprzedawane w sieci ponad 3 500 sklepów detalicznych na terenie 56 krajów świata.
Kontrakt na dystrybucję odzieży pod marką GAS jest jednym z elementów realizacji strategii zakładającej stopniowe przekształcenie Vistuli S.A. z producenta odzieży na podmiot zajmujący się zarządzaniem markami i siecią ich dystrybucji. W jego efekcie w portfelu marek obcych zarządzanych przez Vistula S.A. znajdują się obecnie: Murphy&Nye i GAS. Warunkiem strategicznym poszerzania portfolio obcych marek zarządzanych przez Vistula S.A. jest ich komplementarność w stosunku do marek własnych Vistula S.A. (Vistula, Lantier, Luigi Vesari).
Data autoryzacji: 26.09.05 08:55
Michał Wójcik - Prezes Zarządu