SYGNITY (SGN): Podpisanie znaczącej umowy z Telekomunikacją Polską S.A. - raport 35

Raport bieżący nr 35/2005

Podstawa prawna

§ 5 ust. 1 pkt 3 RO - zawarcie lub zmiana znaczącej umowy

Zarząd ComputerLand SA informuje, iż Spółka zawarła z Telekomunikacją Polską S.A. umowę na realizację Projektu Operations Support System (OSS), którego przedmiotem jest budowa i wdrożenie platformy informatycznej wspierającej procesy dostarczenia i utrzymania usług sieci dalekosiężnej oraz procesy automatyzujące aktywację i diagnostykę usług głosowych. Inwestycja ta umożliwi skrócenie czasu obsługi Klientów Operatora dzięki szybszej realizacji zamówień i zgłoszeń. Pozwoli także na zmniejszenie nakładów na działalność operacyjną Pionu Sieci Telekomunikacji Polskiej.

Reklama

Wdrożenie Platformy OSS zapewni Operatorowi pełne wsparcie oraz optymalizację procesów dostarczania i utrzymania usług telekomunikacyjnych w ramach Zintegrowanego Systemu CRM TP S.A., automatyzację operacji aktywacji oraz telediagnostyki usług głosowych. Rozwiązanie umożliwi także spójną ewidencję wszystkich zasobów sieci telekomunikacyjnej Telekomunikacji Polskiej. Wdrożenie rozłożone na 3 etapy potrwa do końca I kwartału 2006 roku.

Umowa zawiera postanowienia dotyczące kar umownych, zgodnie z którymi maksymalna wysokość kar umownych może przekroczyć równowartość 10% wartości umowy.

Wartość podpisanej umowy wynosi 27,1 miliona złotych netto.

Wartość podpisanej umowy stanowi kwotę ponad 10% wartości kapitałów własnych Spółki i tym samym spełnia kryterium znaczącej umowy.

Wartość umowy w tys. zł: 27 100,00

Data autoryzacji: 23.06.05 17:10

Sławomir Chłoń - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Orange Polska S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »