DDISTANCE (DDI): Data premiery gry DeathTV oraz rozpoczęcie kampanii promocyjno – marketingowej gry na terenie USA - raport 13
Raport ESPI
Raport bieżący nr 13/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd iFun4all S.A. z siedzibą w Krakowie w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 9 z dnia 18 czerwca 2018 r. informuje, że projekt tworzony przez Spółkę we współpracy z Microsoft Corporation ukaże się pod tytułem "DeathTV”, zaś w dniu dzisiejszym rozpoczęte zostaną oficjalne działania promocyjno – marketingowe gry w Stanach Zjednoczonych.
Premiera gry "DeathTV” planowana jest na październik 2018 r.
Gra ukaże się wyłącznie na platformie streamingowej Mixer.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-08-30 | Michał Mielcarek | Prezes Zarządu | |||