DDISTANCE (DDI): Data premiery gry DeathTV oraz rozpoczęcie kampanii promocyjno – marketingowej gry na terenie USA - raport 13

Raport bieżący nr 13/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd iFun4all S.A. z siedzibą w Krakowie w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 9 z dnia 18 czerwca 2018 r. informuje, że projekt tworzony przez Spółkę we współpracy z Microsoft Corporation ukaże się pod tytułem "DeathTV”, zaś w dniu dzisiejszym rozpoczęte zostaną oficjalne działania promocyjno – marketingowe gry w Stanach Zjednoczonych.

Premiera gry "DeathTV” planowana jest na październik 2018 r.

Gra ukaże się wyłącznie na platformie streamingowej Mixer.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-08-30Michał MielcarekPrezes Zarządu

Reklama
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »