PBSFINANSE (PBF): Rozwiązanie umowy agencyjnej z Podkarpackim Bankiem Spółdzielczym z siedzibą wSanoku. - raport 19

Raport bieżący nr 19/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd PBS Finanse S.A. w Sanoku("Emitent", "Spółka") informuje, że w dniu 9 sierpnia 2018 roku otrzymał od Podkarpackiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Sanoku ("Bank") zaproszenie do podjęcia rozmów w sprawie trybu i warunków rozwiązania umowy agencyjnej zawartej między Bankiem a Spółką w dniu 24 stycznia 2011 roku. Umowa agencyjna została zawarta na czas określony, 10 lat, i wygasa 24 stycznia 2021 roku. Na podstawie tej umowy Emitent pośredniczy, w imieniu i na rachunek Banku, za wynagrodzeniem, w oferowaniu produktów bankowych.

Reklama

Wskazaną przez Bank przyczyną decyzji o zakończeniu współpracy z Emitentem jest potrzeba ograniczenia ryzyka operacyjnego oraz redukcji kosztów związanych z oferowaniem produktów na rynku usług bankowych.

W zaproszeniu do podjęcia rozmów Bank nie wskazał żadnych terminów ani warunków, na jakich umowa agencyjna miałaby zostać rozwiązana, pozostawiając Spółce sformułowanie propozycji strategii postępowania w tym przedmiocie, przy czym Bank nie wyklucza kontynuowania współpracy ze Spółką w innych obszarach, np. leasingu lub windykacji, przewidując możliwość równoczesnego negocjowania zarówno warunków rozwiązania umowy agencyjnej, jak i nawiązania innych relacji gospodarczych.

Spółka przeprowadzi analizę skutków rozwiązania umowy agencyjnej dla Emitenta i na tej podstawie przedstawi Bankowi tak szybko, jak to możliwe, projekt rozwiązania satysfakcjonującego obie strony.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-08-10Stabryła BogusławPrezes Zarządu
2018-08-10Luberda MariuszV-ce Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »