AMREST (EAT): Umowa Nabycia Udziałów Sushi Shop Group SAS - raport 45

Raport bieżący nr 45/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu bieżącego RB 41/2018 z dnia 25 lipca 2018 roku AmRest Holdings SE (“AmRest”, "Spółka”) informuje, że po pomyślnej konsultacji z radą pracowniczą Sushi Shop Group SAS (“Sushi Shop”) Spółka podpisała w dniu 27 lipca 2018 roku Umowę Nabycia Udziałów ("SPA”) z Panem Grégory Marciano, Naxicap Partners SA i pozostałymi sprzedającymi (razem “Sprzedający”) dotyczącą nabycia przez AmRest 100% udziałów w Sushi Shop.

Reklama

Cena nabycia wyniesie ok. 240 mln EUR (i zostanie skorygowana o saldo gotówki i zadłużenia), z czego równowartość 13 mln EUR ma być wypłacona Panom Grégory Marciano oraz Adrien de Schompré w akcjach Spółki. Dodatkowa kwota nieprzekraczająca 10 mln EUR (earn-out) zostanie zapłacona Sprzedającym pod warunkiem osiągnięcia przez Sushi Shop w roku 2018 wyników finansowych określonych w Umowie.

Intencją stron SPA jest finalizacja transakcji w ciągu nadchodzących kilku miesięcy, co będzie uzależnione od uzyskania zgody właściwego organu antymonopolowego oraz nie wystąpienia istotnej, niekorzystnej zmiany warunków ("Material Adverse Change”).

W wyniku Finalizacji transakcji AmRest Sushi Shop stanie się właścicielem wiodącej sieci restauracji kuchni japońskiej, liczącej 165 lokale, z których około jedna trzecia to restauracje prowadzone przez franczyzobiorców.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-07-27Oksana StaniszewskaPełnomocnik Rady Dyrektorów
2018-07-27Olgierd DanielewiczPełnomocnik Rady Dyrektorów

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »