TRAVELPL (TVL): Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Krakowie - raport 2
Raport bieżący nr 2/2010
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że dnia 15 stycznia 2010 roku został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Bonarka City Center" w Krakowie. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje czternaście POKów - w Warszawie (dwa), we Wrocławiu (dwa), w Krakowie (dwa), Poznaniu (dwa), Bydgoszczy, Łodzi, Katowicach, Częstochowie, Gdańsku i Czeladzi.
Marcin Przybylski - Prezes Zarządu
Bożena Garbińska - Członek Zarządu ds. Finansowych