TRAVELPL (TVL): Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Krakowie - raport 2

Raport bieżący nr 2/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że dnia 15 stycznia 2010 roku został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Bonarka City Center" w Krakowie. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje czternaście POKów - w Warszawie (dwa), we Wrocławiu (dwa), w Krakowie (dwa), Poznaniu (dwa), Bydgoszczy, Łodzi, Katowicach, Częstochowie, Gdańsku i Czeladzi.
Marcin Przybylski - Prezes Zarządu
Bożena Garbińska - Członek Zarządu ds. Finansowych

Reklama
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Kraków | Travelplanet.pl SA | Raport bieżący
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »