TRAVELPL (TVL): Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta we Wrocławiu - raport 18

Raport bieżący nr 18/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 21 kwietnia 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Pasaż Grunwaldzki" we Wrocławiu.

Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje dwanaście POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu (trzy) i we Wrocławiu (dwa).
Tomasz Moroz - Prezes Zarządu
Bożena Garbińska - Prokurent

Reklama
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Raport bieżący | W.E. | Travelplanet.pl SA | Wrocław
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »