TRAVELPL (TVL): Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta we Wrocławiu - raport 18
Raport bieżący nr 18/2007
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 21 kwietnia 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Pasaż Grunwaldzki" we Wrocławiu.
Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje dwanaście POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu (trzy) i we Wrocławiu (dwa).
Tomasz Moroz - Prezes Zarządu
Bożena Garbińska - Prokurent