"Puls Biznesu": Link4 wjedzie na stacje Orlenu
Ubezpieczyciel z grupy PZU pracuje nad ofertą dla klientów paliwowego giganta. Wcześniej przetestował ten model z prywatnymi stacjami Moya - pisze wtorkowy "Puls Biznesu"
Według informacji "pulsu Biznesu" Link4 i PKN Orlen prowadzą zaawansowane rozmowy o współpracy. Chodzi o sprzedaż produktów ubezpieczeniowych klientom koncernu paliwowego, zwłaszcza kilku milionom uczestników programu lojalnościowego Vitay.
"Rozmowy o współpracy zaczęły się jeszcze w ubiegłym roku, ale zahamowały je zmiany w kierownictwie Orlenu. Teraz do pomysłu wrócono i wkrótce oferta Link4 zacznie być promowana na stacjach" - pisze "PB", powołując się na swoje źródła.
Przed uruchomieniem oferty - jak zaznacza gazeta - konieczne będzie powołanie przez Orlen spółki celowej do realizacji nowego projektu. Według informacji "Pulsu Biznesu" rada nadzorcza koncernu może się tym zająć 20 grudnia.
"PB" przypomina, że Link4 współpracuje już z jedną siecią stacji paliw. Od 2015 r. ubezpieczenia są oferowane klientom sieci Moya, której operatorem jest spółka Anwim. To największa niezależna sieć stacji na polskim rynku - liczy ponad 180 stacji. Gazeta zauważa przy tym, że na tle Orlenu to jednak niewiele: koncern paliowy ma 10 razy więcej stacji i jest zdecydowanie największym graczem na rynku pod tym względem.