PLGROUP (PLG): Rozpoczęcie prac programistycznych nad systemem do zarządzania flotą - raport 4
Raport bieżący nr 4/2019
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd PL Group S.A. z siedzibą w Łodzi (Emitent, Spółka), w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 15/2018 z dnia 28 września 2018 r., informuje, że w dniu dzisiejszym podpisał umowę z podmiotem zewnętrznym w zakresie przeprowadzenia prac programistycznych nad systemem do zarządzania flotą.
Strony ustaliły zakres pierwszego etapu prac na przygotowanie funkcjonującej aplikacji w wersji podstawowej z dokumentacji technicznej, o której Emitent informował w raporcie bieżącym nr 15/2018 z dnia 28 września 2018 r.
Przewidywany termin zakończenia etapu prac to 31/03/2018 r.
Głównym założeniem dla systemu jest kompleksowe wsparcie procesów zarządzania flotą pojazdów osobowych dla zarządcy floty oraz pracowników korzystających z pojazdów służbowych.
W ramach projektowanego rozwiązania przewiduje się dostarczenie aplikacji mobilnej dla użytkowników indywidualnych, która będzie umożliwiała monitorowanie procesu eksploatacji ich samochodu od momentu jego zakupu do sprzedaży.
Emitent zaznacza, że zamierza w przyszłości realizować prace nad systemem w ramach spółki celowej, zgodnie z informacjami przekazanymi w zaktualizowanej strategii rozwoju w raporcie bieżącym ESPI nr 27/2018 z dnia 18 grudnia 2018 r.
Emitent będzie informował o postępach w tworzeniu systemu w miarę osiągania kolejnych kamieni milowych.
Emitent podjął decyzję o publikacji niniejszej informacji z uwagi na jej potencjalny wpływ na przyszłe wyniki finansowe Spółki oraz jej perspektywy rozwoju.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2019-01-10 | Sebastian Albin | Prezes Zarządu | Sebastian Albin | ||