Wybieramy leczenie za darmo

Większość Polakow nigdy nie korzystała z płatnych usług medycznych - wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP. Mimo iż, istniejący w Polsce rynek płatnych usług medycznych objął, jak dotąd, już ponad 11 milionów użytkowników, wciąż aż 59 % osób nigdy z nich nie korzystało.

Głównymi przyczynami takiego stanu rzeczy, wskazywanymi przez respondentów, jest: dobry stan zdrowia, a więc brak potrzeby korzystania z takich usług, zbyt wysokie ceny usług oraz fakt, że potrzebne usługi są dostępne nieodpłatnie. Dla części badanych osób główną przeszkodą był brak w pobliżu miejsca zamieszkania firm świadczących płatne usługi medyczne.

Wśród korzystających z płatnych usług medycznych (37% Polaków) częściej z prywatnego leczenia korzystają kobiety niż mężczyźni, osoby aktywne zawodowo, lepiej wykształcone i z wyższymi dochodami.

Reklama

Co ciekawe tylko 35% z nich, ocenia, że płatne usługi warte są swojej ceny. Najbardziej chwalono sobie stosunek lekarzy i personelu do pacjentów, ich profesjonalizm, czystość w miejscu przyjęć, wyposażenie w specjalistyczny sprzęt oraz warunki lokalowe. Najsłabiej oceniano ilość dostępnych placówek.

TNS OBOP jest jedną z wiodących firm badawczych działających na rynku polskim. Jego korzenie sięgają 1958 r., kiedy to powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej. W 1998 r. OBOP włączony został w struktury międzynarodowej grupy badawczej TNS. Od 1997 r. prowadzi ogólnopolski elektroniczny pomiar widowni telewizyjnej (tzw. telemetria). Zgodnie ze strategią TNS, TNS OBOP rozwija sektory badawcze, jak również wprowadza na polski rynek licencjonowane produkty sieci TNS.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: darmo | TNS OBOP | OBOP | za darmo | TNS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »