K2HOLDING (K2H): Wygrana w przetargu na usługi Programmatic, SEM i Paid Social. - raport 36
Raport bieżący nr 36/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd K2 Internet S.A. (Spółka, Emitent,) informuje, iż w dniu dzisiejszym powziął informację, że 20 lipca br. do Spółki wpłynęło potwierdzenie od klienta z branży FMCG (Klient) dotyczące wygrania przez spółkę zależną Emitenta – K2 Media S.A. (K2 Media, Spółka) przetargu prowadzonego przez Klienta, w którym Spółka pokonała konkurentów z Polski, jak i z zagranicy.
Przetarg obejmował usługi: Programmatic, SEM i Paid Social, które realizowane będą przez K2 Media na rynku polskim.
Umowa z Klientem, która jest obecnie w trakcie procesowania, planowo zostanie zawarta na okres do dnia 31 grudnia 2019 r. Podpisanie umowy przedłuży trwającą od 2008 roku współpracę z Klientem.
O podpisaniu umowy Emitent poinformuje w odrębnym komunikacie.
Z uwagi na wartość przetargu, istotne rozszerzenie oraz okres przedłużenia współpracy, Zarząd Spółki uznał informację o wygranym przetargu za informację poufną w rozumieniu art. 17 ust. 1 MAR.
Dane osoby dokonującej powiadomienia: Emilia Gajzler – Starszy Specjalista ds. relacji inwestorskich.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-07-23 | Tomasz Tomczyk | Prezes Zarządu | Tomasz Tomczyk | ||
2018-07-23 | Rafał Ciszewski | Wiceprezes Zarządu | Rafał Ciszewski | ||