K2HOLDING (K2H): Wygrana w przetargu na usługi Programmatic, SEM i Paid Social. - raport 36

Raport bieżący nr 36/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd K2 Internet S.A. (Spółka, Emitent,) informuje, iż w dniu dzisiejszym powziął informację, że 20 lipca br. do Spółki wpłynęło potwierdzenie od klienta z branży FMCG (Klient) dotyczące wygrania przez spółkę zależną Emitenta – K2 Media S.A. (K2 Media, Spółka) przetargu prowadzonego przez Klienta, w którym Spółka pokonała konkurentów z Polski, jak i z zagranicy.

Przetarg obejmował usługi: Programmatic, SEM i Paid Social, które realizowane będą przez K2 Media na rynku polskim.

Reklama

Umowa z Klientem, która jest obecnie w trakcie procesowania, planowo zostanie zawarta na okres do dnia 31 grudnia 2019 r. Podpisanie umowy przedłuży trwającą od 2008 roku współpracę z Klientem.

O podpisaniu umowy Emitent poinformuje w odrębnym komunikacie.

Z uwagi na wartość przetargu, istotne rozszerzenie oraz okres przedłużenia współpracy, Zarząd Spółki uznał informację o wygranym przetargu za informację poufną w rozumieniu art. 17 ust. 1 MAR.

Dane osoby dokonującej powiadomienia: Emilia Gajzler – Starszy Specjalista ds. relacji inwestorskich.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-07-23Tomasz TomczykPrezes ZarząduTomasz Tomczyk
2018-07-23Rafał CiszewskiWiceprezes ZarząduRafał Ciszewski

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »