NEXTBIKE (NXB): Zawarcie istotnej umowy - raport 22

Raport bieżący nr 22/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu nr 14/2018 Zarząd Nextbike Polska S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent”) informuje, że w dniu 24 lipca 2018 roku podmiot w 100% zależny od Emitenta - NB Serwis Sp. z o.o. ("NB Serwis”) zawarł z Województwem Łódzkim ("Zamawiający”) umowę, której przedmiotem jest "Dostawa, uruchomienie, zarządzanie oraz kompleksowa eksploatacja systemu samoobsługowych wypożyczalni rowerów publicznych” tzw. "Rowerowe Łódzkie” ("Umowa”).

Reklama

Umowa obejmuje dostawę i obsługę 1002 rowerów czwartej generacji. Uruchomienie I etapu Umowy obejmującego dostawę i montaż 15 parkingów rowerowych nastąpi w terminie do 60 dni od dnia zawarcia Umowy, uruchomienie II etapu obejmującego dostawę stacji rowerowych wraz ze wszystkimi rowerami – w terminie do 105 dni od dnia zawarcia Umowy. W zakresie obsługi systemu (III etap) Umowa obowiązywać będzie przez okres 72 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego etapu II. System funkcjonować będzie przez 12 miesięcy w roku na terenie 10 gmin województwa łódzkiego.

Za dostawę i obsługę systemu NB Serwis przysługiwać będzie wynagrodzenie w łącznej kwocie 23.860.770,00 zł brutto, w tym wynagrodzenie za realizację I i II etapu Umowy w łącznej kwocie 3.750.270,00 zł brutto oraz wynagrodzenie za obsługę systemu w kwocie 20.110.500,00 zł brutto. Wynagrodzenie z tytułu realizacji I i II etapu Umowy płatne będzie w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiających faktur VAT, wystawionych na podstawie podpisanych protokołów odbioru końcowego za I i II etap. Wynagrodzenie z tytułu obsługi systemu płatne będzie z dołu za okresy miesięczne.

NB Serwis udzielił Zamawiającemu gwarancji na wszystkie elementy systemu na okres 24 miesięcy od dnia następnego po dniu, w którym podpisano protokół odbioru końcowego odpowiednio etapu I lub etapu II Umowy.

Umowa przewiduje kary umowne należne Zamawiającemu m.in. za: (i) opóźnienie w realizacji I etapu w wysokości 0,5% wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji I etapu za każdy dzień opóźnienia (ii) opóźnienie w realizacji II etapu w wysokości 0,5% wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji II etapu za każdy dzień opóźnienia, (iii) za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru końcowego etapów I-III, odbioru pogwarancyjnego lub w okresie gwarancji i rękojmi za wady w wysokości: za Etap I - 0,2% wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji I etapu, za etap II - w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto należnego z tytułu realizacji II etapu, za etap III - w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto należnego z tytułu realizacji III etapu. Zamawiający zapłaci NB Serwis karę umowną z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia brutto Umowy. Zamawiający uprawniony będzie do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku m.in.: gdy NB Serwis nie uruchomi systemu do dnia określonego w Umowie.

Pozostałe warunki wykonania Umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-07-24Robert LechPrezes ZarząduRobert Lech
2018-07-24Dariusz KomorowskiCzłonek ZarząduDariusz Komorowski
2018-07-24Małgorzata DzięciołCzłonek ZarząduMałgorzata Dzięcioł
2018-07-24Rafał FederowiczCzłonek ZarząduRafał Federowicz

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »