LABOCANNA (LCN): Zawarcie umowy znaczącej z Raiffeisen Bank Polska S.A. - raport 19

Zarząd Call Center Tools S.A. ("Emitent" lub "Spółka") informuje, iż w dniu dzisiejszym podpisał umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o rozwiązanie Emitenta o nazwie "ZIP" z Raiffeisen Bank Polska S.A. Umowa została zawarta na okres 24 miesięcy. Szacowana wartość zawartego kontraktu przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta w skali roku. Specyfika zastosowanego rozwiązania sprawia, iż skala jego zastosowania przekłada się wprost proporcjonalnie na generowane przychody. Klient będzie wykorzystywał rozwiązanie "ZIP" przede wszystkim w obszarze windykacji.

Reklama


Raiffeisen Bank Polska S.A. jest jednym z największych banków w Polsce z sumą bilansową przekraczającą 32,8 mld złotych. Kontrakt z tak znaczącym klientem dobrze rokuje w już prowadzonych negocjacjach z podobnej wielkości instytucjami.


Podstawa prawna:

§3 ust. 2 pkt. 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Anna Kosiorek-Czajka - Członek Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: Bank Polski | call center
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »