Reklama

Czy roboty i sztuczna inteligencja zastąpią nas w pracy?

Roboty i sztuczna inteligencja nie płacą podatków, nie jeżdżą na wakacje, nie chorują. W ciągu 10, 20 lat zastąpią nawet 700 zawodów – przewidują oksfordzcy naukowcy. Przerażające? Niekoniecznie. Rozwój osobisty, przyszłość branży HR i wykorzystanie nowych technologii w zarządzaniu zasobami ludzkimi to tematy przewodnie styczniowego zjazdu Digital University „Personal Development and the Future of HR”.

Rewolucja cyfrowa, innowacje oraz zmiany pokoleniowe rodzą nowe wyzwania dla liderów zarządzania kapitałem ludzkim w obszarze struktury i kultury organizacji. Jaki wpływ na rynek pracy mają pokolenia Millenialsów, Y i Z? Czy roboty i sztuczna inteligencja zdominują rynek pracy?

Reklama

Jakich kompetencji będzie potrzebował zarówno pracownik jak i lider w przeciągu kilku najbliższych lat? Jak będzie ewoluował rynek pracy? Na te, jak również wiele innych pytań, odpowiedzi udzielą wybitni eksperci z kraju i zagranicy 20 stycznia 2017 na SGH w Warszawie. W trakcie wykładów oraz panelu uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak się zmieniają trendy, jaka jest przyszłości rynku pracy, przyszłość rozwoju kompetencji pracowników, a także rozwoju osobistego, co innowacyjnego dzieje się w zakresie narzędzi wykorzystywanych do zarządzania zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji, a także poznają wiele przykładów praktyk biznesowych.

Poruszone zostaną również tematy dotyczące roli sztucznej inteligencji w planowaniu kariery, Big Data w HR czy rozwoju osobistego w obliczu nowych technologii. Prof. Marcus F. Peschl z wydziału Cognitive Science and Philosophy of Science na Uniwersytecie Wiedeńskim opowie jak ważną i kluczową rolę w każdej organizacji odgrywają innowacje. O tym, że wraz z ich rozwojem, na przestrzeni najbliższych lat, będziemy zmuszeni do zdobycia nowych umiejętności, a także zmiany postaw, które pozwolą nam sprostać stawianym przed nami wyzwaniom, aby móc korzystać z szybko rozwijających się nowych technologii. Mają one bowiem ogromny wpływ na rozwój każdej organizacji. W tym kontekście otworzenie się na innowacje i nabycie umiejętności wyboru tej wartej wdrożenia staje się niezbędne dla przyszłego rozwoju organizacji, które chcą nadążać za zmianami na rynku.

Swój udział w wydarzeniu potwierdzili:

Maciej Noga - Członek Zarządu i współzałożyciel Grupa Pracuj S.A.

Abakar Saidov - Członek Zarządu i współzałożyciel Beamery

Andrzej Borczyk - Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Grupa Żywiec

dr. Magdalena Kaczmarek - Universytet SWPS

Elżbieta Tomczuk - odpowiedzialna za strategię Employer Brandingu,

PWC Piotr Grządziel - ekspert marketingu i Personal Brandingu

Nieodłącznym elementem każdego zjazdu Digital University jest panel dyskusyjny, do którego zapraszani są wybitni praktycy biznesowi w dziedzinie będącej wiodącym tematem zjazdu.

Tym razem swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się: Monika Remiszewska (Axel Springer), Andrzej Borczyk (Grupa Żywiec), Agnieszka Bieniak (Burda International Poland), Małgorzata Bartler (Alior Bank).

Patronat nad zjazdem "Personal Development and the Future of HR" objęli: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Cyfryzacji, Szkoła Główna Handlowa, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Patronatami medialnymi zostały portale Interia.pl oraz InnPoland.

Partnerem został portal Pracuj.pl. Digital University to innowacyjny projekt edukacyjny. Każdy całodniowy zjazd porusza inny temat, ale zawsze klamrą spinającą są nowe technologie. Dotychczas na Digital University gościli m.in. Stefan H. Thomke, Mikołaj Piskorski z Harvard Business School i prof. David Roberts z Singularity University.

Szczegóły wydarzenia oraz zapisy na stronie: www.digitaluniversity.pl 

 O Fundacji Fundacja Digital University zajmuje się edukacją w zakresie nowych technologii.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »