Reklama

Philip Morris doceniony za równość płci i płac

Certyfikat Równych Płac - tym prestiżowym wyróżnieniem został uhonorowany w Polsce Philip Morris International (PMI). Certyfikat jest potwierdzeniem, że firma wynagradza kobiety i mężczyzn jednakowo, a wkład i wysiłki pracowników w rozwój i działalność biznesową cenione są niezależnie od płci.

Certyfikat Równych Płac (ang. Equal Salary Certification) przyznawany jest przez Equal Salary Foundation, niezależną organizację non-profit z siedzibą w Szwajcarii. Firmy analizowane są na podstawie wytycznych Global Compact - projektu ONZ będącego forum promocji społecznej odpowiedzialności biznesu a potem akceptowane przez Komisję Europejską.

Reklama

Procedura certyfikacji obejmuje analizę danych dotyczących wynagrodzeń, szczegółowy audyt, przeprowadzany przez firmę doradczą, oceniający zaangażowanie kierownictwa firmy w równe wynagrodzenia dla kobiet i mężczyzn, integrację zasad i praktyk równego wynagrodzenia w ramach procesów i polityk HR, a także postrzeganie praktyk HR firmy przez pracowników.

- W PMI od zawsze szanujemy różnorodność, dajemy szerokie możliwości rozwoju zawodowego, a naszych pracowników wynagradzamy tylko i wyłącznie na podstawie oceny merytorycznej - zapewnia Anita Rogalska, członek zarządu, dyrektor Działu Kapitału Ludzkiego i Kultury Organizacyjnej Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie. Certyfikat Równych Płac nie jest też pierwszym wyróżnieniem dla firmy w Polsce.

Spółki pięciokrotnie były honorowane tytułem Top Employer Polska i Top Employer Europe za warunki pracy, programy szkoleniowo-rozwojowe dla pracowników, planowanie kariery i kulturę organizacyjną.

Wyróżnienie spółek PMI w Polsce przybliża firmę do uzyskania globalnego Certyfikatu Równych Płac i bycia pierwszą międzynarodową organizacją certyfikowaną znakiem Równych Płac. - Przyznanie spółkom Philip Morris w Polsce Certyfikatu Równych Płac nie tylko wzmacnia atrakcyjność PMI jako pracodawcy, ale również potwierdza, że jesteśmy wobec siebie po prostu fair - podkreśliła Anita Rogalska Celem PMI jest obecnie zbudowanie przyszłości bez dymu tytoniowego.

W ramach tej strategii spółka oferuje palaczom produkty stanowiące alternatywę do tradycyjnych papierosów. Od kilku dni na polskim rynku są już dostępne IQOS 3 i IQOS Multi - najbardziej zaawansowane produkty PMI. Portfolio produktów bezdymnych spółki zawiera również e-papierosy oraz urządzenia wytwarzające aerozol z nikotyną, w których nie dochodzi do procesu spalania. Dzięki innowacyjnym technologiom, liczba tych, którzy zrezygnowali z papierosów wynosi w skali globalnej około 6 mln osób. 

td

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »