10 milionów pobrań gier T-Bull SA w ciągu ostatniego miesiąca - udany debiut Racing Xtreme 2

Wrocławski deweloper gier skierowanych przede wszystkim na platformy mobilne - T-Bull SA podsumowuje miniony miesiąc doskonałym wynikiem 10,2 miliona nowych pobrań ich aplikacji. Niezmiennie wysokie zainteresowanie grą Moto Rider GO oraz trwający sukces Racing Xtreme 2 i Tank Battle Heroes przekładają się na doskonale zakończony listopad 2018 r.

Wrocławski deweloper gier skierowanych przede wszystkim na platformy mobilne - T-Bull SA podsumowuje miniony miesiąc doskonałym wynikiem 10,2 miliona nowych pobrań ich aplikacji. Niezmiennie wysokie zainteresowanie grą Moto Rider GO oraz trwający sukces Racing Xtreme 2 i Tank Battle Heroes przekładają się na doskonale zakończony listopad 2018 r.

Za największą część pobrań w listopadzie odpowiada weteran z portfolio T-Bull SA, czyli Moto Rider GO - aplikacja ściągana była prawie 5 milionów razy w ubiegłym miesiącu. Dalsze miejsca na podium zajmują jednak debiutanci, czy dwie najnowsze gry wrocławian. Na drugim miejscu plasuje się Racing Xtreme 2, którą pobrano blisko 2,5 mln razy, na trzecim miejscu uznane Tank Battle Heroes z niecałym milionem pobrań.

Spółka dzieli się też kilkoma ciekawymi zestawieniami z ubiegłego miesiąca. Tym razem patrząc na pełne spektrum ich produktów, podają listę krajów, które odpowiadają za największą liczbę pobrań ich gier. Są to przede wszystkim Indie z niecałymi 30 proc., Brazylia - 8,4 proc., Indonezja - 4,73 proc., Rosja - 3,84 proc. i Meksyk 3,34 proc. Jeżeli chodzi o płatności w grach, to zestawienie ma się następująco: najwięcej płacą gracze ze Stanów Zjednoczonych, następnie Rosji, Niemiec, Indii i Brazylii. Przy okazji przychodu, wrocławianie uchylili też rąbka tajemnicy, które z ich produkcji przynoszą największy zysk. Na liście najbardziej dochodowych gier w listopadzie znalazły się takie tytuły jak Moto Rider GO, Top Speed i Tank Battle Heroes. Stawkę zamykają Racing Xtreme oraz jej sequel Racing Xtreme 2.

Reklama

- Końcówka roku wygląda dla nas bardzo pozytywnie. Zainteresowanie naszymi grami trwa, wyniki za listopad napawają optymizmem, jesteśmy w trakcie beta testów Top Speed 2, a na dodatek rozpoczęliśmy pracę nad najbardziej ambitniejszym dotąd produktem, czyli grą MMO strategy. Na naszym pokładzie dzieje się dużo, ale to stabilny statek, a my płyniemy jasno obranym kursem - mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu T-Bull SA.

Ciągłe zainteresowanie Tank Battle Heroes

Gra akcji, w której gracze siadają za sterami czołgów od czasu swojej premiery cieszy się niegasnącym zainteresowaniem graczy. Łącznie pobrana została już 2,8 mln razy. Średnia kwota z transakcji w listopadzie wyniosła 6,43 dolarów. Tytuł najczęściej pobierany był w Indiach (18,5 proc.), Wietnamie (11,7 proc.) i Rosji (7,4 proc.). Polska zajmuje w tym zestawieniu 22. miejsce z 0,9 proc. W kwestii monetyzacji Tank Battle Heroes nie odbiega od ogólnych trendów, które dotyczą T-Bull SA. Najwięcej wydają gracze z USA (20,1 proc.), Rosji (15,35 proc.) i Wietnamu (8,7 proc.). Polacy zajmują siódmą pozycję z 3 proc. wydatków w grze. Ocena gry w sklepie Google Play to w dalszym ciągu bardzo wysokie 4,8 gwiazdek na 5.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »