Branża odzieżowa w obliczu wyzwań

Tegoroczna gala Best Brands Awards po raz pierwszy odbędzie się w naszym kraju. Nagrody, zwane również „Oscarami marketingu”, zostaną wręczone w drugiej połowie roku. Marki biorące udział w konkursie powalczą między innymi o nagrodę Best Omnichannel Brand. Trafi ona do firmy, która najskuteczniej połączyła różne kanały sprzedaży. Wyzwania w tym obszarze widać choćby na przykładzie branży odzieżowej. – Na rynku odzieżowym rośnie liczba graczy, więc zwiększają się koszty promocji. Dlatego w e-commerce powinniśmy dbać o pozytywne doświadczenia klientów, dzięki którym do nas wrócą – mówi Dominika Niekraszewicz, Head of Business Development w SalesTube, pierwszego w Polsce one-stop-shop dla e-commerce. Wielkim wyzwaniem dla branży okazała się także pandemia. Jak dziś kupujemy ubrania?


.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »