Branża odzieżowa w obliczu wyzwań
Tegoroczna gala Best Brands Awards po raz pierwszy odbędzie się w naszym kraju. Nagrody, zwane również „Oscarami marketingu”, zostaną wręczone w drugiej połowie roku. Marki biorące udział w konkursie powalczą między innymi o nagrodę Best Omnichannel Brand. Trafi ona do firmy, która najskuteczniej połączyła różne kanały sprzedaży. Wyzwania w tym obszarze widać choćby na przykładzie branży odzieżowej. – Na rynku odzieżowym rośnie liczba graczy, więc zwiększają się koszty promocji. Dlatego w e-commerce powinniśmy dbać o pozytywne doświadczenia klientów, dzięki którym do nas wrócą – mówi Dominika Niekraszewicz, Head of Business Development w SalesTube, pierwszego w Polsce one-stop-shop dla e-commerce. Wielkim wyzwaniem dla branży okazała się także pandemia. Jak dziś kupujemy ubrania?
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.