Reklama

Wyzwanie dla start-upów. Do wygrania projekt w Banku Pekao

Bank Pekao ogłasza nabór dla start-upów i zachęca innowatorów do zaproponowania rozwiązań z obszaru zautomatyzowanej analizy opinii użytkowników aplikacji mobilnych. Zwycięzca przetestuje swój projekt w Pekao.

Zgłoszenia w ramach konkursu będą przyjmowane do 14 grudnia.

- Jestem przekonany, że dzięki konkursowi możemy znaleźć rzetelnych, a zarazem kreatywnych partnerów do współpracy i obiecujące, zgodne z oczekiwaniami banku, rozwiązania. Start-upy zaś, będą mogły sprawdzić w praktyce, użyteczność swoich pomysłów, a w przypadku wygranego projektu - damy im możliwość przetestowania go w dużej i renomowanej instytucji finansowej. To realna wartość dla obu stron - mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao. 

Pekao szuka dostawcy innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi szybką analizę komentarzy i opinii na temat aplikacji mobilnych banku, którymi podzielili się ich użytkownicy w sklepach z aplikacjami - Google Play i App Store. Konkurs jest skierowany do start-upów i firm technologicznych. Spośród nadesłanych projektów, bank wyłoni te, które najlepiej odpowiedzą na postawione wyzwanie. Autorzy najlepszych pomysłów zostaną zaproszeni do zaprezentowania swoich projektów w formie sesji pitchingowej on-line.

Reklama

Zwycięzca konkursu będzie miał możliwość przetestowania zaprezentowanego rozwiązania w formie PoC (proof of concept), a także w przypadku jego wdrożenia w organizacji, zyska szansę na podjęcie dłuższej współpracy z Bankiem Pekao.

Projekty zgłaszane do udziału w konkursie powinny spełniać kilka kryteriów. Narzędzie musi być na tyle inteligentne, by rozumieć sens zamieszczanych przez klientów komentarzy, mimo błędów ortograficznych i stylistycznych.

Powinno potrafić skategoryzować opinię pod kątem sentymentu wypowiedzi i utworzyć na tej podstawie statystykę. Inny warunek zakłada, że zaproponowane rozwiązanie musi być automatycznie zintegrowane z aplikacjami mobilnymi oraz dawać możliwość manualnego dodawania uwag z innych kanałów informacji, na przykład ze skrzynki mailowej.

- Jako bank wsłuchujemy się w opinie klientów, zależy nam, aby żaden z komentarzy nie został pominięty. Ich ogromna ilość zachęca nas do poszukiwania automatyzacji prostych, a zarazem żmudnych i czasochłonnych procesów, a takim właśnie jest manualna analiza komentarzy na temat aplikacji mobilnych. Znalezienie odpowiedniego rozwiązania oraz dostawcy pozwoli nam jeszcze uważniej wsłuchać się w głos klienta -  dodaje Jan van der Saar, dyrektor Biura Laboratorium Innowacji w Banku Pekao.

Zgłoszenia zbierane są przez stronę www.pekaoinnovators.pl

w.r.

Tekst powstał w ramach cyklu "Nie tylko o finansach", którego partnerem jest Bank Pekao


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »