easyCALL będzie pierwszy

easyCALL, jako pierwszy polski operator telefonii internetowej VoIP zamierza wyruszyć na giełdę. Operator chce w ten sposób pozyskać pieniądze na sfinansowanie swoich ambitnych planów rozwoju. Spółka rozpoczęła przygotowania do wejścia na NewConnect.

easyCALL to największy działający w Polsce alternatywny operator telefonii internetowej VoIP oferujący swoje usługi od sierpnia 2004 roku. Teraz z sieci easyCALL korzysta prawie 200 000 osób. Spółka jest również liderem innowacyjności, stale bowiem udoskonala swoją ofertę, wprowadzając do niej nowe usługi. easyCALL, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce i jeden z pierwszych na świecie umożliwił swoim klientom wykonywanie bezpłatnych połączeń do użytkowników popularnego systemu telefonii internetowej Skype. Operator udostępnił także - jako jeden z pierwszych w kraju - aplikację przeznaczoną dla telefonów komórkowych, umożliwiającą błyskawiczne nawiązywanie tanich połączeń na numery telefoniczne na całym świecie.

Reklama

Spółka easyCALL należy również do najbardziej niezawodnych usługodawców telefonii internetowej w kraju. Niezależne badania, przeprowadzone przez serwis Aviaa.com, wykazały, że pełną niezawodnością charakteryzowały się usługi świadczone zaledwie przez dwóch rodzimych operatorów - w tym easyCALL. Większość pozostałych badanych operatorów wprawdzie tylko nieznacznie ustępuje liderom jakością swoich usług, ale palmę pierwszeństwa dzierżą właśnie easyCALL oraz Tlenofon.

easyCALL rozpoczął już przygotowania do wejścia na NewConnect. Są one - według deklaracji operatora - poważnie zaawansowane. Przedstawiciele easyCALL zapowiadają, że pieniądze pozyskane z debiutu na NewConnect przeznaczą w pierwszej kolejności na akwizycje.

- Branża w której działamy, czyli telefonia internetowa, jest segmentem usług o niesłychanym wręcz potencjale wzrostu. Ponieważ w warstwie technologicznej już jesteśmy firmą innowacyjną, wiele usług wprowadzamy bowiem jako pierwsi w kraju, to główny nacisk zamierzamy położyć na poszerzanie bazy klientów - mówi prezes firmy Michał Jakubowski. - Cel ten zamierzamy osiągnąć co najmniej dwoma metodami - poprzez przejęcia mniejszych firm świadczących usługi telefonii internetowej oraz rozbudowę sieci sprzedaży, wraz z bardziej agresywnym marketingiem - zdradza ogólne plany operatora Michał Jakubowski.

Operator ma jednak dużo ambitniejsze zamierzenia. Zamierza wejść w nowe segmenty rynku oraz uruchomić nowoczesne usługi dla biznesu.

- Umocnienie naszej pozycji lidera w telefonii internetowej to jedno. Nasze plany sięgają jednak o wiele dalej. Pozyskane w drodze emisji akcji pieniądze zamierzamy przeznaczyć również na wejście w nowe segmenty rynku. Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do Internetu. Oczywiście w obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny - wyjaśnia Michał Jakubowski.

Operator zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.

(opr. KM)

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »