Inkasent już nie zapuka do twoich drzwi

Od lutego klienci RWE Stoen nie będą musieli czekać na inkasenta, by podać stan swojego licznika prądu. Skończy się również problem wiecznie spóźniających się faktur przesyłanych pocztą. Wszystkie te sprawy będzie można załatwić przez internet - zapowiada "Życie Warszawy".

Na stronie internetowej spółki pojawi się specjalna aplikacja do obsługi klienta, podobna do tych, jakie mają obecnie sieci telefonii komórkowej. Po wpisaniu swojego identyfikatora i hasła będziemy mogli zostawić dane o stanie licznika online. Zobaczymy tez wykaz naszych faktur, statystyk i wykresów.

Poprzez aplikacje będziemy mogli złożyć również wszelkiego rodzaju prośby, wnioski, zapytania i reklamacje.

Czytaj także:

Prąd jest za drogi? Zmień dostawcę!

Ceny energii: Co nas czeka w przyszłym roku?

Wełną i czajnikiem chroń rodzinny budżet

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: "Życie Warszawy" | 'Życie Warszawy' | inkasent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »