Kolejowa promocja - jest, a jakby jej nie było

PKP Intercity od niedawna reklamuje specjalną ofertę - kolorowe bilety Tanich Linii Kolejowych. Jak się jednak okazuje, o tę promocję pasażer sam musi upomnieć się w kasie. Jeśli tego nie zrobi, kasjerka sprzeda mu droższy bilet, a podróż z Warszawy do Krakowa będzie kosztowała 55 zł zamiast obiecywanych 35 zł.

Informacji o specjalnej ofercie nie ma też na stronie internetowej w wyszukiwarce połączeń. Co gorsza, niełatwo jest ją uzyskać także na infolinii. Najkorzystniej jest więc dokładnie prześledzić wszystkie oferty i po prostu zrobić notatki. Jak przebrnąć przez gąszcz kolejowych promocji sprawdzał reporter RMF FM Paweł Świąder.

Posłuchaj arcyciekawej rozmowy z Panem na infolinii PKP:

Paweł Świąder

Czytaj również:

2 miliony złotych kary dla PKP Intercity

Reklama

Pociąg się spóźnił? Następnym pojedziesz taniej

Pasażerowie nie domagają się zwrotu pieniędzy za spóźniony pociąg. Dlaczego?

Kolejarze ostro walczą o pasażerów

Na trasach zagranicznych czeka nas wojna

RMF
Dowiedz się więcej na temat: PKP | Intercity | PKP Intercity | promocja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »